American Airline innsjekking Tucson

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av CaptainPoint, 27. mars 2016.

  1. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Hjemreise fra Tucson, skulle sjekke inn baggasjen, og hadde 1 priority tag fra sas så jeg fikk ved innsjekking på utreise ved turen min til Tucson da jeg fortalte dama i innsjekkingen på Stavanger, Sola at min første flyvning hjemover igjen var med American Airlines.

    Viste denne til personen i innsjekkingen i Tucson, og spurte fint om han kunne sette den på, siden jeg skulle fly videre med Sas hele veien hjemover etterpå, han sa fint nei, og insisterte på at jeg ikke hadde business klasse på biletten, noe som ikke gjor det mulig å bruke 3 sekund å feste den lille røde lappen på, men istedenfor stå å fortelle i. 5 minutt om policyen Til AA!

    Helt makalaust spør du meg, fortalte da at jeg hadde Gold hos Staralliance, og dette var helt normalt uansett ved hvilken klasse jeg hadde hos SAS.

    Han insisterte ennå på at dette var umulig å få til....
    Men da fortalte jeg at jeg skulle finne fram det skriftlig at dette var mulig, og jeg bladde fram til fordels siden hos SAS, så forklare hvilke fordeler enkelte kortene har, fant heldigvis fram til kun den norske siden, og tydeligvis at mannen ikke forsto norsk, så jeg viste bare fram alle kryssende over di enkelte kortene, og da var det helt greit plutselig

    Sidde nå trangt i ett midtsete ved to store fyrer sammenklemt, og detkosta tydeligvis 8 dollar for en liten mini mini pakke med pringles, smådyrt spør du meg..

    Gleder meg faktisk å fly hjem til Stavanger med Sas, for der er servicen på topp
     
    Last edited: 02. april 2016
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde ikke du et statuskort hos Oneworld også? Prøvde du å vise det? Ville trodd at du ville fått bedre service da?
     
  3. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Ja stemmer det, viste gullkortet fra Airbelin, (oneworld) men hadde ikke noe å si, måtte enten sitte i first, eller bisniss for å kunne sette på bagtaggen..., nytta ikke å sitte i economy...

    Men gikk til slutt, så klager ikke, pluss ble oppgradert til Pluss-Business på hjemveien hos SAS pga fullt i GO, heilt supert!
     
    Last edited: 02. april 2016
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, gi det litt tid, så gidder du ikke ta den diskusjonen lenger. :p:D

    Et lite tips: Det er enklere å følge turen din hvis du samler "historiene" i én tråd i stedet for å spre de på mange forskjellige tråder. :)
     
  5. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor viktig og hjelpsom er den taggen egentlig? Min erfaring er at bagasjen kommer helt random, selv med tag.
     
  6. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Godt tips, har ikke satt meg helt inn i siden her, men hvordan gjør jeg det da?
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Du starter én tråd, og så poster du hele reisen din der. Og innimellom så får du kommentarer og kudos fra andre medlemmer. Og så blir det som @Herlov sier enklere for oss andre å følge turen din.
     

Del denne siden