Landet litt før tiden på LAX, og taxet inn til gaten som er absolutt lengst unna alt. Det føles iallfall sånn. Det tok litt tid før broen ble kjørt bort til flyet, og alle hadde litt gå-sakte-aksjon, virket det som.
Men etter litt hurtig gange mot passkontrollen tenkte jeg at jeg skulle teste MPC, og se om det var noe tid å spare.
View attachment 134215
Det skulle jeg aldri ha gjort.
Jeg ble pekt inn i kø for diplomater og annet rask, og der sto det kanskje 10 personer foran meg. Så langt så det greit ut, for det var ganske mye folk i den vanlige køen. Men. Den ene mannen som betjente min kø hadde problemer med PCen, eller så hadde han bare vondt i viljen. For alt tok EKSTREMT lang tid. Og på et tidspunkt gikk han sin vei, og ble borte i kanskje 5 minutter. Da kom det til slutt en annen dame og åpnet luken ved siden av. Men, alle i denne køen brukte veldig lang tid, så 10 personer tok sikkert like lang tid som. 100 i vanlig kø.
Da det endelig var min tur spurte han ikke om QR-koden fra MPC-appen i det hele tatt, bare de vanlige spørsmålene om hva man skal og hvor man skal bo. Så, fikk jeg testet MPC-appen? Ikke egentlig.
Bagasjen var på båndet da jeg kom ned rulletrappen, og jeg skiftet til shorts før jeg gikk ut for å vente på shuttlebuss til Sixt.
Måtte kanskje vente 10-15 minutter, som ikke er veldig lenge, men det virker veldig lenge når det på den samme tiden ha kjørt forbi 37 Hertz-busser, 215 Avis-busser, og en hel bråte med alle de andre selskapene. Men ikke Sixt.
De kom til slutt, og mens jeg kjørte buss, så testet jeg innsjekk i app hos Sixt. Til min store overraskelse fungerte det fint, og jeg kunne få rett til skranken og hente nøklene til bilen min. (Denne gangen var det selvfølgelig ikke kø hos Sixt, så jeg sparte ikke noe særlig tid på dette heller....

)
Fikk utdelt en X5 i farge svart. Fin bil.
View attachment 134216
La inn Goldburger i GPSen, og kjørte ut på LAs godt trafikkerte veier.
Vis alt...