Ny kampanje hos Amex - denne gangen SAS Amex Classic Søk senest 20.02.2021 og få 18 000 SAS EuroBonus Ekstrapoeng – poeng som rekker til en enveisbillett med SAS innenfor Europa. Tilbudet gjelder kun nye kunder og under forutsetning av at du handler for minst 18 000 kr t.o.m. 30.04.2021 med ditt nye SAS Amex Classic. Poengene tildeles i løpet av mai 2021. https://www.americanexpress.com/nb-...id=100421112&eCodsId=eNaaP4iPvyydF03j+MPagw==
"Tilbudet gjelder kun nye kunder", vil det si de som ikke har hatt Classic kortet før bare? "Alle" har jo hatt Premium eller Platinum kortet
Med tanke på at Amex ikke har betalt sign-up bonus på SAS Amex Premium til dem som allerede hadde SAS Amex Classic, kan vi nok regne med at nye kunder må være helt uten historikk i Amex.
Jeg fikk Classic bonus ved forrige kampanje og jeg hadde Elite fra før. Har ikke mottatt Premium bonus fra førjulskampanjen, men lever i håpet. Har hørt at "nye" kunder er de som ikke har hatt gjeldende kort aktivt siste 6 mnd.
Samma her. Venter håpefullt!!! Avbestilte Classic i desember, så jeg får vel sitte stille i båten til juni, i verste fall.