Hei, Jeg lurer på hvordan man får bestilt en bonusreise med travel companion i andre selskaper enn SAS? Tur-retur. Er det bare å ringe til AMEX concierge? Lagt til 17.09: Har AMEX Platinum. Mvh Marius
Ja du må ringe Amex. Sjekk først flere alternativer og når du vil reise. Det er en fordel å bestille god tid i forveien. Vi reiste Bergen-Oslo-New York -Cancún og retur for 3000 Nok business for 110000 points med SAS Utmerket. Nå
Tungvindt at man må ringe. Hva vil det koste OSL-LAX tur retur? Har AMEX platinum. Har 250.000 poeng + CT.
150 000 for to i First og 110 000 i Buisness. Flyr du kun et av legene i First så belastes du for First. PS halvpris om det er kun en person.
Første gangen jeg ringte AMEX Companion Ticket i dag satt jeg i 20min før jeg la på, andre gangen 20min og siste gang 15min...... Får prøve igjen i morgen. Har sjekket på SAS, her får jeg bare opp "Go" på utreise og "plus"/"go" på hjemreise. SAS Go/økonomi er helt uaktuelt, da dropper jeg det heller
Dette syns jeg ikke er bra nok av AMEX/SAS. Prøvde å ringe igjen nå, det skal åpne kl 09:00. Får en automatisk beskjed på tlf: "tjenesten du ringte er for øyeblikket ikke tilgjengelig"
Hei. Har opplevd det samme de siste to månedene. Har ringt de opp med min fasttelefon og samboers telefon (utenlandsnummer), da kommer vi igjennom hver gang. Har da lagt igjen nummer for tilbakeringing, og det funker. Det kan være noe venting (ca 45 min).
Hvordan kan man legge igjen nr? Kom igjennom til slutt. Etter ca 30 min med venting ble jeg hjulpet av en veldig hyggelig dame. Det ble OSL-ZRH-LAX tur-retur på BIZ med Swiss Air. Neste CT får vi bruke på noe litt mer spennende, forrige CT ble også brukt til LAX.. Hawaii 2019 kanskje!
Fikk for første gang nå tilbud om å legge igjen nummer for å bli ringt opp igjen, så nå venter jeg spent. Pussig at det er så tilfeldig om man får tilbud om det eller ikke.
...og etter 5 minutter i kø kom jeg igjennom og fikk booket reisen. Forvirrende, men med et godt resultat
De ringer nok opp når du står nr 1 i køen, slik at de ikke skal kaste bort tid med å vente på at du svarer. Jeg har opplevd ventetid på 20 sek til noen minutter.
Jeg hadde det samme. Ba om å bli ringt tilbake og fikk telefon ca 20 sekunder etter jeg la på. Deretter ble jeg stående i kø i over 20 minutter før jeg fikk hjelp. Merkelig call-back. I gamle dager ville jeg kanskje tenkt det var bra så jeg slapp å bruke mine tellerskritt på å vente, men det betyr ikke så mye nå til dags.