Amex kort?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Kjetulf, 05. aug 2019.

  1. Kjetulf

    Kjetulf Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei. Jeg er helt fersk i dette gamet og trenger litt tips. Har bestilt meg sas mc premium, samt Shell mastercard. Jeg vurderer i tillegg sas amex, men er usikker på om det i det hele tatt lønner seg. Jeg flyr meget sjeldent, men hadde jo vært gøy å klart å samle nok poeng til en bonusreise utenfor Europa 1 gang i året. Ser da at amex premium er tingen, men er usikker på om jeg greier "kravet" på 150 000 i forbruk på dette kortet.

    Kom gjerne med tips
     
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    7,839
    Bonuspoeng:
    183
    Er haugvis med tips i de ulike AMEX trådene vi har her. Men om du ikke klarer 150 000 kr så er det ikke noe vits med AMEX Premium. Du må også ha nok poeng.
    Så der sitter du med nøkkelen, vet du at du klarer 150 000 kr til 31 desember i år så skaffer du deg amex premium, hvis ikke lar du det være:)
     
  3. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Ev. vent til desember slik at du starter omsetningen og jakten på CT fra 1.1. -. da har du et helt år på deg.
     
  4. Kjetulf

    Kjetulf Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Klarer det nok ikke i år uansett, så får tenke litt mer til det nærmer seg nyttår og jeg har hele 2020 til rådighet
     
  5. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,567
    Likes mottatt:
    6,545
    Bonuspoeng:
    183
    Skaff deg gratis SAS Amex Classic i mellomtiden for bestilling av billetter på sas.no (30p per 100 kr) også oppgraderer du bare over nyttår.
     
  6. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    7,839
    Bonuspoeng:
    183
    Det bør du da gjøre ja :)
     
  7. Kjetulf

    Kjetulf Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg hadde egentlig bestemt meg for at det holdt med sasmc premiun, men mulig det blir et amex kort allikevel
     
  8. Kjetulf

    Kjetulf Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Lurt tips. Forstår det slik at opptjeningsperioden gjelder kalenderår og ikke pr 12. Mnd?
     
  9. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Kalenderår som gjelder.
     
    Kjetulf liker dette

Del denne siden