Dette var et kjempegodt tiltak, men jeg tillater meg likevel å komme med et spørsmål i stedet for et svar: Noen som vet om gullsmed (nett eller butikk) som tar Amex? (Butikker gjelder primært i nedre Buskerud). Skal kjøpe gave til en spesiell dame i en spesiell anledning, og jeg sliter veldig med å bruke MC, som jo alle tar.
Litt "utafor" boksen - men selger som mange andre kaffe - tar AMex (via paypal ) hipsterkaffe.no Siden jeg ikke har så mange poster her får jeg ikke laget link, men folk her er skjønner vel det
Har lagt til "Gå til nåværende lokasjon" i menyen, så nå skal det gå enda raskere. Jeg brukte 15-20 sekunder på å legge til en markør på mobilen. Stor takk til alle som har lagt inn så langt, og husk at røde markører også har en verdi.
Har slettet alt av Elkjøp igjen siden det tydeligvis ikke var alle som tar Amex, så får vi bare legge til de som er bekreftet igjen.
Vinmonopolet i Tromsø tar også amex. Alle polets lokasjoner bør oppdateres til grønn da. Jeg oppdaterte Jekta Tromsø manuelt nå.
Har gått på en real smell på denne. Skulle kjøpe 3 mobiltelefoner for å maksimalisere mine Amex kjøp på Elkjøp Stord i fjor, men gikk tomhendt derfra... Haugesund ble redningen