Sitter der "as we speak". Tenkte å ofre et klipp av lounge key for å teste noe annet enn den overbefolkede SAS lounge innland. Ikke brukt lounge key siden Bangkok for over et år siden (skulle hatt klipp rollover). Førsteinntrykk er hyggelig betjening og avslappet atmosfære i motsetning til ståk og kø hos SAS. Matmessig er det tilsynelatende litt mindre, men det som står på bordet er av bedre kvalitet enn hos SAS. Sitter i øyeblikket med en gryterett med storfe, og den er riktig så god. Ikke smakt noe i nærheten så godt hos SAS. Ferdig påsmurt focaccia, blingser og wraps av god kvalitet. Potetgull og nachos med salsa, faktisk. Drikkemessig som hos SAS angående ølogvin, men mye bedre utvalg av alkoholfritt. Alt i alt er min kjappe konklusjon at jeg antakelig hadde havnet her mesteparten av gangene om jeg hadde fri mengde klipp.
Takk for review. Akkurat skaffet meg Amex Platinum og tror jeg blir å bruke den når flyet går fra gatene i nærheten der. I hvertfall inntil jeg får testet det skikkelig.