God første mai

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av obay, 01. mai 2026 kl 07:57.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,353
    Bonuspoeng:
    183
    God 1. Mai!

Her har en vært ute på sjøen i flere timer. Riktig nok fortsatt tom stamp :mad:

1777615035449723810959198798304.jpg

EndreD, Ololsen, holmen and 4 others like this.
  2. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,749
    Bonuspoeng:
    183
    Frokost er som kjent dagens viktigste måltid, og derfor er det nødvendig å begynne tidlig. På retur fra en ellers utmerket jobbtur til Istanbul er jeg underveis med følgende serie:

Det begynte med en lett runde med frukt og te på Hilton kl 0030 tyrkisk tid. Det var bra, fordi innsjekk begynner først to timer før avgang, og da hadde man jo gått rundt i innsjekksområdet helt frokostløst! Skulle tatt seg ut!
    Etterhvert kommer man igjennom systemet og opp på IGA-loungen. Der var heldigvis omelettoperatøren på vakt, så jeg fikk en diger sak med alt(ingen bacon/skinke) ca kl 0300. Boarding på SAS 0400, og dagens tredje frokost i femtiden på standard SAS-maner. Vel fremme på Kastrup er det jo nærmest påbudt å gå opp trappen og meske seg med egg, pølser, leverpostei osv. Klokken er nå blitt halv åtte norsk tid, og det er ut i en CRJ for siste strekket til Trondheim. Her blir det SAS-frokost nummer to.
    Siden jeg kommer såpass tidlig hjem og det er helligdag i dag, så tenker jeg at det blir en frokost nummer seks før klokken er tolv.

Hopper trolig over lunch i dag.

obay, geirh, EndreD and 5 others like this.
  3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,184
    Bonuspoeng:
    293
    Ei frokostrekke det står respekt av! :D

obay liker dette
  4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,184
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå austkanten av hovudstaden! :)

Det var tett skodde då eg stod opp, men no har sola vunne innpass og dagen kan byrja. Det er godt med fri!

Ha ein fin første mai, alle medforumistar! :)

20260501_082304.jpg
    Teikn til at dagen blir fin

holmen and obay like this.

Del denne siden