Jeg har ikke trålet nettet idag for å se om det her eller andre steder står noe oppdatert om dette, så dersom det allerede er tråder om dette: beklager på forhånd Jeg har lenge irritert meg over at det ikke går ann å bruke Amex på Vinmonopolet. Men det kan man! Forutsatt at man ringer/sender de en e-post med bestillingen. Dette gjør jo også at man slipper å plukke varene selv, det er bare å plukke de opp på nærmeste Vinmonopol når bestillingen er klar
Du må kontakte kundesenteret. Så det jeg gjorde var at jeg kopierte inn varenummer og antall jeg ønsket av hver vare inn i en e-post som jeg sendte til kundesenteret. Så ringte jeg de og oppgav kortinformasjonen. Alt var gjort på noen minutter. Du kan selvfølgelig ta alt enten per e-post eller telefon, men jeg ønsket ikke å sende kortinfo på e-post. Tenkte så det var enklere om jeg skrev ned og sendte de varenummer, istedenfor å ta dette per telefon. Men det velger man jo selv
Nei, kom etter totalkaoset, og hadde blinket meg ut varer med LITT lavere ambisjonsnivå enn 6-dagers overnattende linselus..