Amstertirsdag to you!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 18. febr 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Amsterdam.

    Helt ute å kjøre på soveschedulen, våkna kl 0115 etter kun 4 timer på øyet i natt.

    Straks på lojalitetskonferanse, endelig hjem i morgen. Skal bli godt.

    Ha en fin en.
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Trondheim.
    Helt i bane på soveschedule her så finnes ikke trøtt :) :)
    Blir vel en normal dag tenker jeg......Ha en flott dag ;)
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Det har (endelig) begynt å regne, men dessverre har det en bieffekt i at jeg er strømpetrøtt om morgenen. Etter en kraftig Gerimax shot, er jeg derimot snart snakkende til.

    Ha en super dag :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske. Og det ble en trøtt en. Drøyde så lenge jeg kunne og endte opp med å levere ungene på skolen samtidig som fløyta gikk. God timing kanskje, men ble vel litt mye stress.

    Er på plass på kontoret. 1 grad og sludd ute i dag, men temp'en skal høyere opp i løpet av dagen. Iflg langtidsvarselet kan det jo se ut som at vinteren er forbi. Slettes ikke meg i mot!

    Ingen andre store planer for dagen. I morgen blir det dagstur til Oslo.

    Sånn er det når du legger deg rett etter barne-tv!:p
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bare fiks oss noen billetter til inagural flight på ny SAS C-klasse du, så kan du sove så mye du vil etterpå. Helst med skuff til små elefanter.

    Her sitter jeg med Texas Cowboys hatten trødd ned over øra, beksvart kaffe i koppen og skal til å jobbe med ett eller annet. Har ikke helt bestemt meg for hva enda. Heldigvis er det bare 23 minutter og 40 sekunder til lunch.

    God dag videre.
     
    Bizflyer, tommy777 and SASlovah4evah like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Avd Arendal kan melde om en stk syk korrespondent. Mye innvendig forvirring forrige uke ift tidssoner og den slags. Da blir man utslått.

    Heldigvis snør det så ingen kunder i dag :p
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,935
    Likes mottatt:
    6,814
    Bonuspoeng:
    183
    Godmornings fra Lillestrøm, trodde jeg var tidlig ute idag da jeg skulle ta første fly til Oslo, men dukket naturligvis for sent opp etter tullpeiseri fra Norwegian #¤%x` De påsto at flyet var blitt bulket.
    Men nå er vi igang - lunch. Fortsetter nå med tastaturpes fram til kl 2 så tar en turen ned til Oslo for natten.
    Ha en fin en
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Da har man fått skuffet kone og unge avgårde på jobb og skole. Selv har jeg fri - så bingen neste.
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,396
    Likes mottatt:
    3,334
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra hovedstaden! Startet fint med at SAS har halvert prisene på EWR turen min til sommeren, så den ble booket med et smil rundt munnen, god gang! ARN-EWR og EWR-OSL ligger foreløpig inne med 325euro fra Go til Business I juni. Er det noen som har peiling om på det er en grei pris, eller om det lønner seg å vente?
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hei og hå fra Kypros!
    Her er det 22 grader og knallblå himmel. Det er jo ekstra gøy når man kan lese at det er regn og kaldt på Gran Canaria og snø på Tenerife! :-D Bor på IC Aphrodite Hills og er veldig fornøyd etter litt pes med romkategori og pris…

    http://nobackpacker.no/2014/02/17/hotel-intercontinental-aphrodite-hills-kouklia-kypros/

    Selvfølgelig litt irriterende når man har en fot som ikke vil spille på lag. Jaja, jeg har fått sett Schipol fra rullestolperspektiv (ligger en rapport i bloggen), det var jo en ny opplevelse kan man si! :) Å ikke reise var ikke noe alternativ, så da fikk man bruke de hjelpemidlene man hadde! :-D


    Xxx.
     
  11. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra godstolen!
    Akkurat booket jobbreise til ATH om noen uker. Det skilte vel 400 kr mellom Go og Pluss så det ble en no-brainer. Håper de fyller tralla godt, i hvertfall på vei hjem! :D
    Ellers drømte jeg i natt at det lå et Pandionkort å ventet på meg i postkassen. Det gjorde det ikke, men derimot månedens regning fra SAS Mastercard.

    Fortsatt god kveld ønskes!
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Me2. 6/7 mars. Skal bo på noe som heter Electra Palace. Ser ganske fancy ut.

    Jøss - er det lunchtid allerede?
     

Del denne siden