Hei! Jeg sa opp min Amex premium kort i dag da jeg bruker sjeldent kortet lenger. I fjor brukte jeg kortet en del og da fikk jeg min første companion ticket men det ser mørkt ut nå i år, og dumt å betale 85 kr pr mnd for ingenting. Jeg har i dag Sbanken via kredittkort, men kunne tenkt meg også et mastercard. Noen som kan anbefale meg et mastercard kort? Vurderer DNB sitt pga supertilbud etc..
1?) EB + Premium fly nivå+status poeng: SAS MC Premium(1 495 kr/år) 2?) Gratis Shell mastcard=Trumf-->EB 3?) DNB MC koster noe for å ha oppgradert til EB(ca 99 pr mnd?)
Glemte å skrive at det er ikke så viktig med EB opptjening.. Tenkte bare å ha et alternativ til visa kredittkort som gir meg gode fordeler. Blir da DNB mastercard beste alternativet?
Det held ikkje med eit kort for å maske ut fordeler... Men om ikkje Eurobonuspoeng er viktige, så er vel type gjerrigknarken eller andre sider meir oppdaterte. Eg ville gått for gratis kort, og DnB er gratis. - DnB er gratis, har supertilbud og 4% på drivstopp - Shell mastercard gjer 1% trumf-bonus på alle kjøp, og kan takast ut i cash - Usikker på kva Ikano Visa har, men dette hadde me før
Da spør du vel feil folk? Grunnen til folk er her er jo nettopp vi er interessert i EB-poeng og vil ha så mye som mulig av dem. Prøv https://kredittkort.no/ Du finner nok mer nyttig info der.
Ante meg, men takk for bekreftelsen. Genialt tilbud iallefall dette fra Monobank. Sender søknad ... Snacky
Brukt dem til noen velkomstgaver, men baksiden er å måtte avbestille ting til stadig vekk(bokklubben osv)...til heldigvis 1 år er gått forbi og ALDRI IGJEN
Velkomsgaver som ikkje kan måles i ein eller anna form for bonuspoeng er ikkje verdt noko lenger...(?)
Det er snakke et pr år siden, før jeg ble rekruttert inn i EB verden, så jeg har tilgitt meg selv basert på etterpåklokskap