Fortsatt torsdag på SFO, men det er vel blitt fredag hjemme. Nesten to år siden jeg har fløyet SAS C IC. Tror jeg i mellomtiden har fløyet IC C med AF, LH, BR, NH, QF, MH, QR, AA, BA, OZ og AY, i tillegg til F med LH, EK, NH og AI. SAS har absolutt ikke noe å skamme seg over. Man får ikke en forhåndsbestilt kaffe i hånden i det sekundet man våkner BR-style, og det er jo ikke F, men det er litt deilig med skandinavisk uformell service hvor et flertall i C-kabinen var norske, som var i godt humør. Omkledningen når de skal servere gjør noe med måltidet og maten er bra. Surdeigsbrødet deres er det beste brødet i luften tror jeg. Kalven til hovedrett var veldig bra. Island En litt uvanlig rute inn til SFO MPC funket perfekt på SFO. Man må velge om man kommer til terminal A eller G. Hadde valgt G hvor SAS vel var før. Så takset vi mot A, så da slettet jeg søknaden og laget en ny som gikk umiddelbart. Der er godt skiltet mot MPC (som er samme sted som global entry). Jeg trodde det var en foran meg i køen fordi jeg ikke så at det var en ledig grensevakt bak. Jeg reiste med håndbagasje og det var heller ingen kø på vei gjennom security i terminal B for videre med Alaska, så var i Alaska loungen en halvtime etter at jeg gikk ut av SAS. Nyoppusset Alaska lounge med barrista.
God kveld fra jungelen! I morgen blir det tur til Brasil for å se på en passe stor foss. Gleder meg Og kanskje til og med en gjenforening med koffertene som har vært på avveie siden mandag. Vi får se, turen er bra uansett! Ha en herlig dag
God morgen fra hovedstaden. T-34 NYC, vurderer booke om til T-34 Miami, men det er vel vinterferie man kaller det? Ha en strålende fredag alle bonusnisser