Asia og USA på salg hos SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Stig-Roger, 07. aug 2015.

  1. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Ja ja nå vet ikke jeg om kortene tåler mer men det ser ut som det blir en tur vest, øst, vest og tror du ikke det ble en tur øst over til. Nå gir jeg fra meg kortene til sjefen i stua, så får vi se hvor lenge det går før jeg må be pent,,,,,, pga et annet tilbud
     
    Corleone liker dette
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Godt tilbud, ingen tilbudspriser enda til påska 2016
    Men konkurrentene har flere avganger i den perioden til samme pris
    Betalt 2700 selv med BA
     
  3. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Kjipt at prisene bare gjelder fra Oslo. Fant Washington til 3000 i oktober fra hovedstaden. Dobbel pris, 6000 kroner, fra Kristiansand på akkurat samme dato. Begge med mellomlanding CPH.
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Er bare å fortsette og sjekke. Har funnet fra TRD til < 3000 så det er ikke bare fra hovedstaden...
     
    Stig-Roger liker dette
  5. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Ser det finnes fra både Stavanger og andre destinasjoner, men ikke Kristiansand.
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fant flere fra SVG/HAU/KRS i natt til ca 3100,-
     
  7. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg klarer å presse prisen ned i 3100 hvis jeg blir borte en ukes tid og reiser i ukedager. Men skulle gjerne hatt et helgetilbud som du får fra OSL, SVG og de fleste andre flyplasser. Velger man KRS som alternativ på Helgekuppet, så dukker det ikke opp noen prisforslag. Kjipt. Hadde bestilt på flekken hvis jeg hadde sluppet å dra til SVG.
     
    Last edited: 07. aug 2015
  8. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk litt panikk da jeg så at det bare var 2 billetter igjen på tilbudet, så jeg bestilte en billett til meg og en kamerat som var 90% sikker på at han ble med. Tenkte vi hadde jo 24 timer på å avbestille hvis det skulle vise seg å ikke passe. Etter bestillingen kommer han på at han skal operere kneet bare 3 dager før avreise, og dermed ikke har mulighet til å reise. Nå har det imidlertid dukket opp en annen kamerat som ønsker å være med. Problemet er jo at billetten står i en annens navn. Så er spørsmålet: Hvis jeg avbestiller billetten for å bestille den på nytt i en annens navn. Kommer den opp igjen som tilgjengelig med en gang? Eller bør jeg prøve å kontakte SAS, forklare at det er innenfor de 24 timene, og spørre høflig om det kan gjøres enklere ved å få et gratis navneskifte på billetten? :oops:
     
  9. _Tobias_

    _Tobias_ Reiselysten student

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Ville forsøkt å kontakte kundeservice først, usikker på hvor kjapt de blir tilgjengelige igjen om du kansellerer.
     

Del denne siden