Avis 4500 kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stekus, 25. nov 2022.

  1. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Da var første leien unnagjort og det kom selvsagt bare inn 1500 poeng. Hva gjør man da?
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    - Klager.
    Og venter i månedsvis på at de skal svare.
    - Klager igjen.
    Venter lenge på nytt.
    - Får kanskje poeng, uten at de svarer på klagen.
    - Klager igjen, eller bare gir opp.
    - Leier ikke hos Avis igjen.
     
  3. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Nydelig :rolleyes:
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Som du skjønner, så har jeg ikke veldig god erfaring med Avis og disse kampanjene. Eller poeng/Trumf i det hele tatt.

    Det morsomme er at søsteren min jobber i Avis..:D
     
    Kalsnes, RoadKing and stekus like this.
  5. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Ringte Avis litt tidligere i dag. "Hvorfor tror du at du skal ha 4500 poeng?" Henviste til mail både fra Avis og SAS, virket ikke som han hadde hørt om den kampanjen. Han skulle høre med en eller annen avdeling og gi en tilbakemelding.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,522
    Bonuspoeng:
    293
    Djeezes…
     
  7. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Du må nok gjøre som jeg måtte gjøre da jeg ikke fikk poengene fra høsten 2021. Jeg endte opp med å ringe ca. 30 ganger og sende e-post ca. 25 ganger. De prøvde nok å få meg til å gi opp, men det gjorde jeg ikke. Da de innså at jeg ikke ville gi opp, fikk jeg poengene i august i år, ca. 9 måneder for sent!
     
    stekus and Are like this.
  8. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Lurer på hva dere gjør med bilen siden dere aldri får poeng :p Spøk til side - jeg har alltid fått riktig poeng på dagen 14 dager etter innlevering. Til og med når de rotet bort hele bestillingen vår i Jordan og vi måtte leie fra en annen avis-stasjon kom de automatisk:rolleyes: Totalt har vi tjent over 100k poeng fra AVIS de siste årene, alt på 4-10k kampanjer

    Viatrumf har jeg gitt opp - blir avvist i 9/10 tilfeller fordi de på en eller annen mystisk måte klarer å legge til eurobonusnummeret mitt uten at jeg selv ønsker det og dermed ligger det en AWD(Avis World Discount) på bookingen som da er i mot viatrumvilkårene. Ironisk nok er det ikke egentlig en AWD da den ikke på noen som helst måte gir discount når man legger den til etter man har betalt. Dessuten gir presidents circle bedre pris enn EBG/EBD. I de tilfellene har jeg endt opp med stusselige 500 eurobonuspoeng vs 4-500 trumfkroner.
     

Del denne siden