Avis med ny 10000 poeng kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 02. jan 2019.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,696
    Likes mottatt:
    32,607
    Bonuspoeng:
    293
    Avis annonserer anledning til å tjene opp til 10000 EB poeng ved bestilling mellom 2 og 14 januar og booking periode 1 februar til 31 august med bil klasse C eller høyere.

    Det står intet om hvor mange dager man må leie. Noen som vet?

    http://www.avisworld.com/EuroBonus
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,254
    Likes mottatt:
    22,544
    Bonuspoeng:
    183
    RoadKing liker dette
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,457
    Likes mottatt:
    29,597
    Bonuspoeng:
    183
    10 dager er drøyt, tilsvarende deals har gjerne vært på 3 dager tidligere
     
    Shyneno liker dette
  4. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Og gjelder ikke for Australia :(
     
    Last edited: 02. jan 2019
  5. Stavangeren

    Stavangeren Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    10 dager er lenge. Man har jo gått 6500 for tre dager og mer i høst. Jeg trenger kanskje leiebil over tre dager i to perioder de neste månedene....
     
  6. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,657
    Bonuspoeng:
    183
    Av erfaring får man ofte ca. like mye poeng av og booke hos Avis med ViaTrumf, 8% tilbake av leieprisen, for 10 dager blir det gjerne opp mot 10k poeng..
     
    Gullars liker dette
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var dårlige saker altså, 10 000 for 10 dager er drøyt.
     
    Wiolenze liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,696
    Likes mottatt:
    32,607
    Bonuspoeng:
    293
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,767
    Likes mottatt:
    21,969
    Bonuspoeng:
    293
    Kjedelig. Jeg har akkurat 9 dager der borte og klarer ikke å få det til å bli 10. Hva skjer om jeg booker 10 dager og leverer etter 8 dager og 21 timer? Vil det være forskjell om jeg forhåndsbetaler?
     
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,263
    Likes mottatt:
    22,108
    Bonuspoeng:
    183
    Håper ikke dette er enda en devaluering :-( Hanket inn en del kortidsleier 3-6 dager på 10K poengene tidligere.
     
    Wiolenze liker dette
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,126
    Likes mottatt:
    1,854
    Bonuspoeng:
    113
    De rekalkulerer prisen hvis du ikke leverer etter 9 dager og 30 min eller senere, og får ingen bonus. Jeg opplevde det på en tre dagers leie som ble rekalkulert til to dager. Det var faktisk Avis som hadde feilregistrert inngående tid, så etter mye styr fikk jeg fikset det.
     
    Upsaker liker dette
  12. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Har et annet problem med de 10 dagene; kan få til 10 dager hvis henting i Frankrike og levering i Italia er ok. På websiden www.avisworld.com/eurobonus ser jeg ingen mulighet for å booke henting/levering i forskjellige land....noen andre som får det til?

    Tenkte å ringe for å ordne dette, men bestilling må jo gjøres via denne websiden for å være gyldig for opptjening av 10k EB points.....
     
    Last edited: 02. jan 2019
  13. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    697
    Bonuspoeng:
    93
    Vær også oppmerksom på følgende når det gjelder dette tilbudet:
    • Tilbudet kan kun brukes EN gang
    • Du MÅ printe ut kupongen og levere den når du henter bilen for å få dine 10000 poeng
     
    RoadKing liker dette
  14. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    La inn leie på 12 dager i februar til 973 kroner (Alicante flyplass), så må sies og være en meget god pris for en "c" bil :)
     
    holmen liker dette
  15. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,839
    Likes mottatt:
    2,075
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke ift. EB, men for to år siden leide jeg en månedsleie i Norge fordi det var billigere enn tre uker. Jeg leverte bilen etter tre uker, og fikk ikke rekalkulert prisen. Det er iallefall rimelig å mene at dersom en har kjøpt og betalt "varen" (10 dager) så burde det være ok. Avis har jo fått sin inntekt uavhengig av hvor mange dager du faktisk bruker bilen...
     
    Upsaker liker dette
  16. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har uansett ennå ikke fått poeng fra AVIS fra forrige kampanje, så litt vanskelig å vite hva disse tilbud er verdt.
     
  17. Travelbear

    Travelbear Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    3 dager gir 5000 poeng ved bestilling nå ut måneden. Om man betaler for tre dager men leverer bilen etter 2,5 gir vel det poeng, håper jeg.
     
  18. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Om du leverer bilen før 10 av de 12 dagene er gått, vil det ikke lengre kvalifisere for full opptjening? right?
     
  19. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Pass på når dere bestiller fra Avis. Om du velger forhåndsbetaling i stedet for reservasjon, skal Avis ha 450kr i gebyr ved kansellering... Dette er det ikke opplyst om noen andre steder enn langt inne i Terms & Conditions, som jo alle sammen leser... :(

    Skjønner bare ikke logikken. Om jeg forhåndsbetaler, som jo burde være en fordel for Avis, blir det gebyr uansett når jeg betaler. Om det ikke avbestilles innen 3 dager før er hele beløpet tapt, som jeg igjen har forståelse for.

    Men om jeg reserverer leiebilen i stedet kan jeg altså vente helt til klokkeslettet da jeg egentlig skulle hentet bilen, og få tilbake hver en krone. Det er jo helt sinnssykt.

    Ble en smule irritert kan man si, det var 450kr ut av vinduet.
     
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,263
    Likes mottatt:
    22,108
    Bonuspoeng:
    183
    Det må være ganske nytt?
    Tidligere har det ikke kostet en krone å avbestille så lenge man gjorde dette 24 timer før leien..
     

Del denne siden