Avis President club kampanje tilbud på mail

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Maggie, 09. nov 2018.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    Hei,

Jeg fikk et tilbud fra Avis på mail i dag som følger,

Dersom du bestiller nå og henter kjøretøyet ditt hos Avis fra nå og til 31. desember vil du få en gratis leiekupong for en helg som du kan bruke i 2019.

Du kan bruke den som del av et helgelangt opphold eller unne deg en helgeflukt – så lenge leien din inkluderer en lørdagsnatt, vil vi spandere 3 dager.

Bestill direkte hos avis.no. Du vil motta kupongen i din innboks innen 31. januar 2019.

Reservasjon må gjøres gjennom avis.no og ved bruk av denne e-postadressen
    Du må bestille og hente kjøretøyet ditt mellom nå og 31. desember 2018

Dette virker jo ut som et veldig bra tilbud?
    Her står det ingenting om begrensninger som leieopphold osv,i tillegg fungerer det i de fleste europeiske land.

Avis ligger jo på viatrumf,det burde være mulig å bestille denne gjennom viatrumf?

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    Man vet aldri med Avis og dems formuleringer,hvordan skal man tolke den setningen her,
    Så lenge leien din inkluderer en lørdagsnatt,vil vi spandere 3 dager?
    Snakker de her om den første leien,eller den du får gratis etter første leieoppholdet?

Dersom du bestiller nå og henter kjøretøyet ditt hos Avis fra nå og til 31. desember vil du få en gratis leiekupong for en helg som du kan bruke i 2019.

Du kan bruke den som del av et helgelangt opphold eller unne deg en helgeflukt – så lenge leien din inkluderer en lørdagsnatt, vil vi spandere 3 dager.

3. Eriksan

Eriksan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk også samme mail, men det har vel ingenting med President’s Club å gjøre, ref. overskriften i tråden.

Det med lørdagsnatt har med kupongen for gratis helgeleie å gjøre. Lurer på om jeg skal leie bil for et døgn og sikre meg kupongen, bør være mulig å bruke neste år.

Maggie liker dette
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    Kan godt hende den gjelder alle avis medlemmer? I min mail kommer det opp med President Club,siden det er mitt medlemskap hos avis.

En weekend leie koster jo fort fra 1400-2000 så jeg syntes dette virker som en bra deal?
    I tillegg ser jeg ikke at dette ikke skal fungere mot viatrumf sine 9,5%?

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Spørsmålet er, hva er "nå"? Betyr det at i morgen er det for sent?

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183

Fikk du samme mailen?
    Litt vanskelig og tolke det meste fra Avis. Et selskap man ofte må krangle med etter endt leie for at de gir seg til slutt,uten noen god forklaring.
    Hva tror du om bestille denne gjennom viatrumf?
    For min del får jeg evt 2K eb poeng etter endt leie i tillegg til bonus leien.
    1K fra sas og 1K fra DnB mc.

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, fikk samme mail.
    Har prøvd gjennom viatrumf før og fått dyrere priser så det har jeg sluttet med.

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    I dette tilfelle gir det ingen økning gjennom viatrumf for meg i alle fall :)
    Det som er litt rart er at prisen blir lavere når jeg logger meg inn og får opp at din rabatt har blitt anvendt selv om jeg ikke har lagt til noen awd kode,fks obos/dnb/avis osv...

RoadKing liker dette
  9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke sett noe spesielt på det, så jeg kan ikke uttale meg.

Del denne siden