Avis-tilbud med Amex i mai/juni - antall Eurobonus-poeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av flagglaks, 11. aug 2016.

  1. flagglaks

    flagglaks Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, folkens. Jeg bestilte leiebil med Avis i 6 dager i juni (bestillingen skjedde i slutten av mai) etter at jeg så et tilbud som ga en del Eurobonus-poeng på Eurobonus-sidene hos SAS. Jeg mener å huske at det var snakk om 3000 poeng for bestilinger på to dager eller mer, og 5000 poeng for bestillinger på 7 dager eller mer. Uansett, jeg tenkte ikke så mye over dette og regnet med at poengene ville komme inn som vanlig. I juli oppdaget jeg at jeg kun hadde mottatt 1000 poeng, og ringte Amex´ kundesenter, som henviste meg videre til Avis. Avis sa først at det trolig hadde skjedd en feil, og at "dette også hadde skjedd med flere". Men noe senere fikk jeg en epost der det sto at jeg ikke hadde rett på ytterligere bonuspoeng, fordi dette kun var gyldig når selve bestilingen var gjort i juni, og når man leide bil i mer enn 7 dager. Dette stemmer ikke med jeg mener å ha lest på Eurobonus-sidene i mai, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som kan hjelpe?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er med deg på den. Jeg har også bestilt på det tilbudet, og skal ha bilen nå i helgen. Jeg mener å huske noen postet en skjermdump her av tilbudet.
     
  3. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Fant en mail jeg fikk 14/06, se screen shot under

    SAS AVIS AMEX.png
     
  4. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg booket flere leier med dette tilbudet og ser det kommer inn 500+4500 poeng etter noen dager hver gang, så den fungerer fint hos meg.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, dette var den jeg booket på også. Lettjente poeng. Angrer nesten litt på at jeg ikke tok et par bil MR'r. :)
     
  6. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn som han ifjor som leide 37 biler, over 2 dager, hvilket ga den nette sum av 185.000 EB points. Det var vel da de lærte å stille krav til minimum leieperiode.

    Jeg benyttet tilbudet i år og har fått mine 500+4500 poeng.

    Fikk også 1.000 fra porscheleie ifbm LH F, de hadde jeg nesten glemt.
     
    RoadKing liker dette
  7. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Med tanke på at den lufteturen kan regnes om til en 7200 NOK døgnpris, så synes jeg Avis burde være passe snille med poeng. Allikevel en grei deal, da du får 150 km å bruke rundt FRA/MUC på 3 timer.

    Det er 200 km inkludert på normal Porsche dagsleie i Tyskland.

    Sveits gir 300 km inkludert dagen for ca. 4200 NOK på Carrera 4S, og 2600 NOK dagen på leie over 3 dager – utifra ZRH par exemple.

    Nå, hadde de bare hatt en slik godbit i stallen:

    [​IMG]
     
    Last edited: 02. nov 2017
    Kjakan liker dette
  8. flagglaks

    flagglaks Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    1
    Takk for svar! Ser ut som jeg ikke har lest ting skikkelig. Jeg bestilte leiebil i mai, og der ser ut som det bare gjelder for bestillinger gjort i juni. Pokker ta upresis markedsføring, altså.
     
  9. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Har bare fått 500 poeng selv her, ikke ekstrapoengene på 4500. Bestilte i Juni, og har alt registrert så sendte en retroclaim nå.

    Så får vi se hva poenggudene gjør...

    Kim
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke fått noe jeg :(
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært i kontakt med Avis og blitt henvist til denne eposten. I tilfelle flere savner poeng tenkte jeg det var lurt å dele den:

    [email protected]
     

    Attached Files:

  12. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Bare til info kom alle poengene mine etter noen dager. Først de ordinære 500, så 4500 et par dager etterpå.

    Så da var alt i orden der. :)

    Kim
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Hm :(, jeg har enda ikke fått noe mer. Ikke fått svar på mailen til customer service heller.
     
  14. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Hei @RoadKing, ble det noen gang løsning på dette for deg? Er i samme situasjon, sendt mail for en tid tilbake men ingen svar.
     
    RoadKing liker dette
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Joda, det kom til slutt. Stykkesvis og delt, men totalen stemte.
    Ringte dem til stasjonen til slutt, selv om de sa de ikke kunne gjøre stort tror jeg det gjorde forskjell.
     
    Hawkwind liker dette
  16. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Akkurat, da får jeg pushe litt på dette over nyttårhelgen. Takk for svar
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden