Hei! driver å kikker litt på overnatting på Koh Samui i perioden 26 feb-02 mars 2015 å da fant jeg et tilbud på Le Méridien Koh Samui Resort & Spa til 7150 thb per natt som virket som et godt tilbud, nå er jeg usikker på hva prisene ligger på til vanlig men tror det er over 10 000 thb så bør jeg bestille nå eller vente ? å kanskje noen andre som har andre forslag til overnatting på Koh Samui ?
Du kan jo vente og se om dette tilbudet kommer igjen: http://bonusfeber.no/spg-hot-escapes-inntil-69-rabatt-2/
Ja det har vært topp Men har også et stort ønske om et god tilbud på Intercontinental sin resort på Koh Samu
Prisen er helt OK - du kan jo vurdere Nikki Beach Koh Samui, fantastisk resort. Det ligger litt øde, men det spørs hva formålet med turen er. Her er det mye skandinavisk betjening, bra kjøkken og høy party-faktor. Rommene er også nesten på størrelse med leiligheter. Vi leide 2 rom, uten å ha sett dem og hadde vel 150m2 til disposisjon.
Okey party faktor er ikke det jeg er på utikk etter , avslapping,soling og god mat er det som står i fokus