EZE ligger også på lav 16k, som ikke er så gale mtp at flyturen er på rundt 12-13 timer. SFO kan friste med jumbo gjennom vintersesongen, noe som jo aldri er feil (tidligavgangen fra LHR)
Du finn alltid BA sine Business Class-tilbod her. Forøvrig er rundt 16.000 til Buenos Aires ganske standard, men framleis ein god pris.
https://www.britishairways.com/travel/home/public/en_no, T&C er at du har nok penger og periode er udefinert (les; mulig å finne både neste uke og april 2018)
Meget bra pris til Buenos Aires! Jeg har en liten plan om å komme meg dit neste sommer, men det hadde vært deilig å legge inn en mellomlanding i USA for å få opp antall tier points og avios ...
Er vel maskiner uten F som går hit, og når man først skal fly 772 med BA er disse maskinene absolutt å foretrekke. Har EZE på listen selv, kanskje så tidlig som neste sommer
AA/BA hadde en lynkampanje mot Star. Prisene forsvant i løpet av et døgn, kanskje enda raskere og lå uvanlig lavt til å være AA/BA. Jeg har fulgt prisene jevnlig i to år, og for eksempel DEN har aldri vært så lav. Først i ettertid koblet jeg at det var United-hub'er. SFO, DEN, ORD, IAD, IAH - alle til rundt 13500,- uten krav om 6/7 netter.
Ja det er borte nå, men rakk nå å klore til meg en SFO og en DC tur om ikke annet. Takk for informasjonen @OttoL