Bagasje SAS busniess

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av yukho, 06. juli 2015.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Skal til San Diego i morgen, flyr SAS busniess til EWR, så videre med UA øknonmi til San Diego. Jeg lurer på bagasje, siden jeg må levere de inn på nytt i EWR, får jeg med 2 kolli videre da. Og hva med tilbake?
     
  2. antonkg

    antonkg Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    ja det må du, det er et helvete ... alle gangene jeg har reist via EWR har jeg og eller baggasjen blitt forsinket. Lykke til !
     
  3. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,324
    Likes mottatt:
    10,142
    Bonuspoeng:
    183
    Rett etter du kommer ut fra tollområdet på EWR går du til venstre, følg skiltene med "Connecting Flights" så finner du noen som scanner bagasjelappen på kofferten din og legger den på et bånd.
    På vei hjem går alt automagisk... :)

    Reiser via EWR flere ganger i året, og har aldri hatt problemet med at bagasjen har blitt forsinket (har dog ikke mindre en 1 time og 30 min mellom flights).
     
  4. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe... ja, mellomlander mye i EWR, så vet alt om det, men det var ikke spørsmålet mitt da. :) Spørsmålet var om UA lar meg ta med 2 kolli videre siden jeg bare flyr busniess til EWR, men økonomi videre til San Diego? :)
     
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,324
    Likes mottatt:
    10,142
    Bonuspoeng:
    183
    Du har ikke status hos noen *A selskap?
    På vei til så er det ikke noe problem, da bagasjen sjekkes inn hele veien på Gardermoen (eller der du måtte starte reisen) på vei hjem er jeg usikker på hvordan det fungerer...

    Det står forresten i signaturen din at du er EBG, isåfall så er det ikke noe problem...
     
    yukho liker dette
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Takk! VIlle bare være helt sikker før jeg drar med meg en ekstra kolli... :p
     
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge du flyr UA og er EBG, så er det intet problem med 1 ekstra baggasje (inntil 20 kg) på returen (altså 2 kolli i alt), men du får ikke med 2 ekstra kolli, slik du får på SAS metall.
     

Del denne siden