Hei. Fant en litt artig rute til Bali med både Thai og Air China i F samt noe Thai og diverse i C... Dette kunne fungert godt for meg på sommerferie i år kjenner jeg.. Noen som har vært på Bali? Ser jo sjukt fint ut på bildene.. Hvilket service får man når man ankommer BKK i TG F og skal videre i TG C?
Det ser ut som du ikke automatisk får tilgang på F loungen, om jeg tolker teksen rett. http://www.thaiairways.com/en/exp_thai/Airport_Services/royal_orchid_lounges.page Jeg ville tatt det som at du har tilgang til Biz loungen, men hadde spurt pent om å få komme inn når jeg landet i BKK, og vist dem F stubben for turen ned, sammmen med C billetten videre.
Vi var på CT-tur til Bali i fjor høst. F til BKK og C videre. Ble hentet på flyet i BKK og skysset inn på First-loungen til Thai. Eneste forskjellen i service jeg kunne merke var at vi "bare" fikk 30 minutter nakkemassasje i spa avdelingen. Så vi fikk i hvert fall tilgang til first loungen med alt det festlige som hører til
Hei. Takk for info! På returen vil vi komme inn med TG C og videre med Air China F. (håper å finne noe med TG F pga loungen og golfbil) vet du noe om hva Air China F får av fordeler?
Bali kan i alle fall anbefales på det sterkeste! Har vært der tre-fire ganger, nå senest i vinter med den lille familien min. Si fra om du vil ha noen tips om steder å besøke og hotell å bo på.
@DanH Har ikke linkene i hodet men et kjapt Google søk gir deg svaret Det er mye forskjellig å velge mellom. Tenkte å se på det en dag men rakk det aldri
Jeg vil anta at man "kun" får tilgang til diverse business lounger hvis man flyr F med noe annet enn Thai ut fra BKK.
Tja, nå vet jeg ikke hvor lenge dere skal være der og om du/dere har status med noen hotellkjeder, men Conrad Bali kan f.eks. anbefales. Reiser dere uten unger så vil jeg i så fall anbefale å booke en Conrad Suite med tilgang til eget basseng og lounge. Men selv om dere dropper det så er det ett veldig bra hotell på den "riktige" siden. Men skal dere være på Bali en stund så vil jeg også anbefale dere å prøve andre steder, som f.eks. Ubud.
Hvis du sjekket ut linken min, så ser du at du har tilgang om du flyr videre i F, men kan man fly Air China F ut fra BKK?
Bali er helt fantastisk. C er supert så lenge flyet har seter som legges ned til seng. Det er en lang tur. Jeg anbefaler Legian/Seminyak området. legian beach resort er helt utrolig bra med barn. Padma er også bra. Bali Niksoma er fint hvis man er på voksenferie.
Her er våre Balitips. Mer fokusert på det autentiske Bali og ikke så mye på resorts som man kan finne hvor som helst i verden https://medium.com/travelbox/bali-v...1b18?source=linkShare-1f5894f2a195-1495246353
Praksis hos TG er at om du ankommer i F og skal videre i C får du tilgang til Lounge. Alle som ankommer i F blir hentet ved flyet og kjørt til lounge ved transit.
Så @Markel skrev det. Dumt de ikke skriver det på nettsiden til BKK F loungen. Asiana har ikke samme praksis, men slapp oss inn i F loungen.
Takk for tips folkens. Flyr til Bali med Thai i august. F til BKK og C videre. Siste strekk i en 747 som ikke lenger har F service, men fortsatt F kabin. Så har selvsagt valgt seter der. Vi er to voksne som skal være der nede i 2 uker så regner med å bo litt forskjellige steder. Har ikke bestilt hotell enda, men rett rundt hjørnet.