Hei, Hvordan er det å oppgradere barn under 8 år til business? Vi skal til Thailand i vinter og har bestilt billetter som kan oppgraderes. Er det noen regler ved å ha med barn der?
Gråtende/urolige barn i business har ødealgt mange netters interkontinental søvn, men nei det er (dessverre) ikke ulovlig Er det en Star Alliance oppgradering du tenker på? Har du oppgraderbare billetter er det vel bare å fylle inn nødvendig informasjon på nettsiden og krysse fingrene. http://www.flysas.com/en/uk/eurobonus/spend-points/seat-upgrade/star-alliance-upgrade-awards/
Så lenge foreldrene er forberedt går det helt fint med barn i business. Min datter var 2,5 år da hun krysset av sin siste verdensdel, og nå når hun er 9 tror hun at business er slik det er vanlig å fly. Hun eller lillebroren har aldri forstyrret andre enn meg. Pratsomme mødre på rasen bak har dog forstyrret meg mange ganger... Så til deg som vil oppgradere: kjør på, forbered ungene og nyt reisen!
Har reist med ungene på business siden de var rundt 2 år, aldri vært noe problem. Eneste er at de nå er så bortskjemt at de blir sur om det ikke er seng og tv på flyet, også ved korte flyturer... Oppgradering bør gå helt greit, men tror du må betale det samme i poeng som en voksen. En ren eurobonus billett i business på sas ville vel fått halv pris?