Noen av oss tenker å treffes for noe fluidium i Barteby fredag kveld. Tenker å stikke ned til byen å møte @SASDC8 ila kvelden.....alle som vil bli med er velkommen. Meld fra i denne tråden. Møtested.....spørs om folk vil ha mat og drikke eller bare drikke.... Tid...tja 19-ish.....
Skulle gjerne ha stilt en mann, men blir nok litt for langt å kjøre opp fra Sunnmøre "bare" for dette. Spesielt ettersom jeg skal samme veien om noen uker. Men kanskje en annen gang? Kos dere!
Supert initiativ. Dessverre bor jeg litt langt unna, men jeg ønsker dere et hyggelig lag. Er det påkrevd med skinnvest i tillegg til bart, forresten?
Bra initiativ får se om jeg får til å ta turen. Regner med at endelig møtested blir postet når dette er klart?
Hahaha. Det var et festlig gjensyn. Ja da ser jeg for meg hvilket opplegg det blir denne fredagen da. Ledet av Sersjant Husan-Wiseth
For å få litt ekstra bonusflystemning tar jeg med denne fangsten i en pappeske, så får de fremmøtte forsyne seg. First Come, First Served https://insideflyer.no/forums/threads/rydding-til-jul.4660/
Tinger på den rosa Rimowaen dersom den ligger i kassa.....da blir det mindre kjeft fra kjærringa mi også dersom hun får en sånn
Tøft! .....men eg stikke te Mallorca lørdags morgen. Rekke nok ikkje den tur/retur fra Stavangååår. Kos dåkke massevis
Nesten provoserende det antrekket Som Canucks fan, tenker jeg fortsatt med gru på stanley cup finalen i 2011.