Benytte Eurobonus innen andre Star Alliance selskap.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rohass, 12. april 2015.

  1. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Finnes det en enkel metode å kunne søke opp & bestille bonus turer med EB poeng, når SAS ikke flyr til den bestemte destinasjonen ?
    Eller må man bare gå på de individuelle selskapene i Star Alliance og søke ?
     
    Last edited: 12. april 2015
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    ANA Tool eller United fungerer bra (let etter "Saver" billetter hos United).
     
  3. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke helt om jeg skrev riktig ved første forsøk. Når jeg søker hos United så opererer jo de med MilagePlus bonuser.
    Jeg ønsker søke opp reiser & benytte Eurobonus poeng innen Star Alliance selskapene.

    Eksempel: Oslo - Dubai på Eurobonus poeng. Er det enkleste bare å ringe SAS, eller finnes det enkle søke/bestille verktøy for slikt ?
     
    Last edited: 12. april 2015
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Bestille må du gjøre pr. telefon, men søke etter ledige seter kan du gjøre hos United, ANA eller andre *A selskaper.
     
  5. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Takker.
    Hadde et lite håp om at når man søkte opp bonusbiletter hos SAS, så kunne man finne & bestille turer, uavhengig av hvem i alliansen som fløy den bestemte ruten.
    Det hadde jo ihvertfall gjort livet enkelt for forbrukeren.
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vi i alle fall helt enige om! Slik er det derimot dessverre ikke, selv om andre selskaper i Star Alliance har denne muligheten. Vi får bare prøve å presse på hos SAS når anledningen byr seg om at dette er noe vi virkelig kunne ha tenkt oss!
     

Del denne siden