Finnes det en enkel metode å kunne søke opp & bestille bonus turer med EB poeng, når SAS ikke flyr til den bestemte destinasjonen ? Eller må man bare gå på de individuelle selskapene i Star Alliance og søke ?
Vet ikke helt om jeg skrev riktig ved første forsøk. Når jeg søker hos United så opererer jo de med MilagePlus bonuser. Jeg ønsker søke opp reiser & benytte Eurobonus poeng innen Star Alliance selskapene. Eksempel: Oslo - Dubai på Eurobonus poeng. Er det enkleste bare å ringe SAS, eller finnes det enkle søke/bestille verktøy for slikt ?
Bestille må du gjøre pr. telefon, men søke etter ledige seter kan du gjøre hos United, ANA eller andre *A selskaper.
Takker. Hadde et lite håp om at når man søkte opp bonusbiletter hos SAS, så kunne man finne & bestille turer, uavhengig av hvem i alliansen som fløy den bestemte ruten. Det hadde jo ihvertfall gjort livet enkelt for forbrukeren.
Det er vi i alle fall helt enige om! Slik er det derimot dessverre ikke, selv om andre selskaper i Star Alliance har denne muligheten. Vi får bare prøve å presse på hos SAS når anledningen byr seg om at dette er noe vi virkelig kunne ha tenkt oss!