Jeg hadde min lille milagerun til Gdansk Fredag 20 Februar, en strekning fra Stavanger-Oslo-Gdansk som kostet meg rundt 2400 kr tur/retur, og med 5630 poeng i Saspluss.
Og hjemreise Gdansk-Copenhagen-Stavanger på kvelden, perfekt viss du vil ta deg noen timer i Gdansk og spise pannekake og kikke litt, da går hele dagen til turen der.
Det er min andre tur nå, har en tur til Gdansk, Fredag 27Feb, og 2Mars, bare for å tjene fort nok inn poeng til Kvalifisering av Diamant status før jeg stikker til Las Vegas i Mars 5 dager med Air Canada/United.
Helt greie tur, litt venting i Oslo, men seffølgelig innom Gull loungen å slappe av der.
Men Det kjekkeste var i Gdansk, når jeg venter på flyet som skal ta meg til København, veldig greit med endringsbar bilett da, for hadde allerede ventet 3 timer fra jeg kom, i Loungen på Lech Walesa.
Så jeg fikk endret til ett tidligere fly, gratis til København.
Da begynte jeg å snakke med Kapteinen, som satt der med styrmannen, (tro det eller ei, men Kapteinen var ei dame) Utrolig hyggelig kjekke va hu, uten tvil =)
Etter litt småsnakk om hva jeg jobba med, og hvorfor jeg reiste så masse så jeg gjor, så kom di til enighet at det var greit at jeg fikk komme inn i Cocpiten å bli med under landingen 25min før til Copenhagen.
Skal bare inrømme og si at det var en av mine største drømmer å bli med under landing av ett fly, så er utrolig takknemlige for at jeg fikk komme inn å lære litt mer om hvordan alt skjer under en flygning,men ikke minst å sitte å se selv ut så langt det går ann å se, fly som krysser hverandre, ubeskriveligt!
Eneste betingelsen var at jeg ikke fikk ta noen bilder oppe fra lufta, men jeg fikk ta ett når vi hadde landet, og komt til Gaten i København
Takk Petra!
-
- File size:
- 53.6 KB
- Visninger:
- 258
Last edited: 22. febr 2015