Da jeg fløy Thai F fra HKG for tre år siden var jeg innom United og Thai sine. Synes United var best av de to, mulig det finnes noe annet.
Jeg likte Singapore Airlines sin lounge bedre enn United sin matmessig. Men det er bedre utsikt hos United Video her.
United har greie dusjar, Singapore best mat, og Thai har eit innegjerda område der du kan sitte og skule på bermen i businessloungen. Be om golfbil-voucher når du sjekkar inn. God tur!
Thai F-loungen er en vits. Denne er "skjermet" av noen potteplanter (!!) fra Biz-loungen. Det er ikke champagne ei heller musserende å få der. Styr unna. Dama mi likte Singapore F-loungen best, men uten vinduer føler man seg litt som i en bunker (tenk "Der Untergang", dog med mer trivelige folk rundt deg). Maten er nok hakket hvassere her, enn ditt tredje alternativ. Min favoritt var United F-loungen. Utsikt mot rullebanen, svært få andre PAX og en trivelig kar bak baren. Maten var absolutt godkjent.
Gir også min stemme til United sin F-lounge (så lenge det varer, neste år bygges den om til Polairs-lounge). Singapore sin er også bra, men mangler som nevnt vinduer. Har du litt tid kan du jo prøve begge... Thai sin hadde jeg også droppet, hvis ikke du har veldig god tid.
Enig i at United er best, men Thai får et plusspoeng i boka mi, da de lagde Tom Ka Gai til meg, selv om det ikke står på menyen..