Like god benplass og stort skap ved begge vindusetene. Ulempen er at man får servering sist og at man hører alt som skjer i galley veldig godt.
1A t/r CPH-HKG med 192cm funkade helt OK. Satt på rad 5 og 6 t/r OSL-NYC før ett par år sedan och det var mindre plats än 1:a rad. I tillegg så är "fotbrunnen" bredare på 1:a raden, och det hjälpte massvis när man la ned stolen i sängläge. De ända gångerna man önskade att man närmade sig dvärglängd må vara då man sätter sig i en flygstol /M
Digger mini kabin. Skal ta den T/R 2 voksne og 2 barn i vinter.. booket midtsetene rad 9 og 10. Er vi heldige og det er lavt belegg kan vi fort bli alene der bak.. Beste med minikabin er alle misunelige blikk du får av de som skal videre bak gardina ved boarding
Jeg er veldig fan av minikabinen. Har valgt den ved to anledninger til SFO. Ellers er rad 1 åpenbart best mtp plass og først ute ved servering. Hvis jeg reiser alene velger jeg alltid 8A hvis den er ledig. Men som mange nevner over her sitter man bra uansett i biz kabinen!
Overhørte en reisende med EBD i loungen som nevnte til en kollega at: når man har nådd 200.000 eurobonus poeng innenfor kvalifiseringsperioden sin, så har man garantert oppgradering fra SAS GO/PLUS til BUSINESS på langdistanse. Stemmer dette?
Nei. Det er nok SAS MasterCard Premium han/de har diskutert, men enten så har han misforstått eller så skrøner han så han tror det selv. Du kan reise i Plus/Business for poengprisen av Go, med forebehold om at det er ledig, viss du har hatt en inntjening på 200 000 poeng siste år og innehar SAS MC Premium.
Det gir mer mening ja! Han sa «automatisk» / garantert oppgradert til business, så derfor jeg begynte å lure..
Jeg ser at denne tråd er et par år gammel og kanskje litt utdatert.. Jeg har egentligt samme spørsmål som OP bare at samboeren og jeg skal fly på business med SAS' nye A350. Hvor foretrekker folk å sitte som par da?
Er dere gode venner? Liker der å chatte hele turen? Er dere mer på deres egne ting på turen? Dag eller nattfly?
Den er lik inni som 340 var. (Noen nye detaljer på setene, men konfigurasjonen er lik). Rad 1 er toppers om du vil ha mat først og rad 9 og 10 i minikabinen er stillere pga færre mennesker rundt deg.
9 A og H har mulighet for babykurv, så du kan vel potensielt bli flyttet eller oppleve en illsint infant på tur om du sitter i minikabinen