Bestil bil for minst 7 dager hos Avis i mai å få 7000eb poeng ekstra.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 02. mai 2016.

  1. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Ble usikker når jeg leste betingelsene: Kan må få 7.000 poeng kun en gang, eller gjelder det flere ganger i samme periode?? Ser selv på tilbudet om 7.000 poeng i Asia. 1 uke leiebil i Kina koster ca. 1200 norske kroner inkl. avgifter. Da er jo 7.000 poeng helt OK? Og det kanskje flere ganger...
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har brukt bestilling via amex siden før. Ser at når jeg bestiller vanlig via Avis så oppfører de to priser. En betal nå pris og en ved henting og som er litt høyere(lokal valutta i parantes). Via amex tilbudet så kommer det ikke noe alternativ og prisen kun i NOK. Pengene er ennå ikke trukket. Er det da riktig av meg å anta at prisen trekker i NOK når jeg henter bilen. Blir vanskelig å hevde en pris når jeg henter bilen når reservasjon står på norsk og kun i NOK.
     
  3. skuddsikker

    skuddsikker Bonusjeger

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet om man klarer å kombinere de to første tilbudene her http://www.avisworld.com/EuroBonus - dvs 7000 poeng for bestilling i eurobonus kampanje + 5000 poeng for AmEx kampanjen??
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det skal vel godt gjøres. 7k er for bestillinger foretatt i mai mens 5k er for bestillinger i juni.
     
  5. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om man må bestille i gjennom den avisworld siden? Den er jo helt forferdelig å bruke. Kan vel bare lime inn det AWD nummeret på den vanlige siden og få poeng likevel?
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,594
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Linken i innlegget over viser til en dedikert side for kampanjen.
     
  7. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Kan man benytte seg av dette tilbudet og betale med Diners, eller gjelder det kun for Mastercard?
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,594
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Såvidt jeg kan se, er det eneste tilbudet som stiller krav til betalingskortet det tilbudet som AmEx legger ut i juni, ser ingen krav til Diner/MC på de andre, mao bruk hva du vil.
     
  9. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som har fått 7000 poeng for å ha benyttet tilbudet fra AVIS om leiebil 1 uke og 7000 poeng? Selv booket jeg via lenkene og ble godskrevet 500 + 500 ekstrapoeng. :mad:
    Håpløst å klage når jeg ikke har tatt skjermdump av reklamen og bookingen hvor dette kom frem. Noen som har original-reklamen med koder? Tips?
     
  10. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93

    Jeg har faktisk aldri fått det jeg skal av poeng av Avis, før etter jeg har klagd. Bortsett fra de gangene det kun er 500+500 poeng og ikke noe reklame greier..

    Leid bil for 90.000 i 2016, så har blitt endel leier...
     
    chrt liker dette
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Burde holde med denne artikkelen:https://insideflyer.no/tjen-7-000-ekstra-eurobonus-poeng/
     
    chrt liker dette
  12. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk 6500 + 500 poeng i dag av AVIS. Vervekampanjen til AMEX har jeg sett 0 til.
     
  13. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg brukte kampanjen i mai, hadde leiebil fra 29. juni til 6. juli, og fikk som @Helikopter godskrevet 6500 + 500 poeng i dag.

    Må også legge til at Avis Preffered fungerte som fjell i Roma. Ufattelige køer foran Avisdesken, men på skjermen blinket navnet mitt + parkeringsplassnummer. Bare å gå dit, og der står bilen med nøkkelen i. Tut og kjør.
     
    Robamu, afirm and RoadKing like this.
  14. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Dere som har høstet av denne kampansjen, fikk dere alle poengene samtidig? Fikk nettopp poeng for en 13-dagers leie i Italia, men kun 500…
     
  15. Olsen_1988

    Olsen_1988 Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg hadde en 7-dagers leie på Flesland i Bergen ifbm med denne kampanjen.

    Fikk bare registrert 1000 poeng etterpå. Så kontaktet AVIS og fikk beskjed om at kampanje poeng kunne ta opptil 2 måneder og registrere. Fikk beskjed om å kontakt de igjen 24. august om jeg forsatt ikke hatt fått poengene.

    Tviler litt på at de kommer, så er forberedt på å kontakte de igjen i slutten av august.
     
  16. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk 500 forleden dag og i går kom de resterende 6500, så da slipper jeg å mase på avis.
     
  17. tadagast

    tadagast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Beklagar at dette spørsmålet er litt på sida, men prøver likevel. Vi er ein gjeng som skal leige bil men eg skal ikkje være ein av sjåførane. Kan eg leige med min avis konto og på mitt EB-kort, for deretter å føre opp to andre sjåførar?
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er ikke helt sikker, men tipper at du da må bestille med to ekstra sjåfører i tillegg til deg selv (som leier). Mulig noen andre her inne vet mer om dette?
     
    tadagast liker dette
  19. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg leide hos Avis for 2 uker siden fikk jeg beskjeden om at "hovedsjåfør" må være den samme som navnet på betalingskort.
     
    tadagast liker dette
  20. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk 1.000 poeng for min leie i Frankrike i juni, skulle også hatt 7.000. What to do?
     

Del denne siden