Hei, jeg har funnet en tur for 2 med SAS, hvor bare en av veiene har ledig biz-billett. Hva pleier dere å gjøre da? Kapre denne ved å bestille biz en vei, og f.eks. GO/Plus den andre veien, og eventuelt vente på det dukker opp biz den andre veien også? På forhånd takk for svar!
Det er den beste løsningen ja, ellers mister du fort billettene. Det er selvfølgelig mulig at du ikke finner Biz andre veien, men en vei er bedre enn ingen?
Antar man ikke får MC premium nivå 4 fordelene når man bestiller 2 forskjellige klasser? for eksempel C dit og pluss i retur. I så fall er det vel best å vente til det blir C begge veiene?
jo du får det. er ikke alltid det kommer opp nederst på siden når du booker, men det har alltid funket i faktisk trekk på meg hvertfall lykke til!
Tusen takk for svar. Ett siste spørsmål, om jeg bestiller, kan jeg oppgradere den ene veien fra plus til biz via https://www.sas.no/reiseinfo/om-bord/oppgraderinger/ ? (oppgradering for cash antar jeg(?), siden biz-billetter i poeng ikke eksisterer) Er det i så fall verdi?
Du kan oppgradere for penger eller poeng. Du får uansett ikke poeng for gammel eller ny klasse etter oppgradering siden det er en bonusreise. Om det er verdt det er vanskelig for andre å bedømme, du får kikke i oppgraderingstråden hva det pleier å koste og om du tenker at det er vel anvendte penger. Hjem fra LAX i sommer hadde jeg bonusbilletter i plus og et bud på 3.5knok som ikke gikk gjennom. K
San Francisco for 2, har bestilt C dit, men "bare" plus i retur hos SAS. Reisen er i slutten av januar/starten av feb.
Har du gullkort kan du sikkert bare ringe de, så åpner de ledige Biz seter for deg. Det har jeg lest om her inn.
Mnei, det tror jeg ikke du har lest om. Det gull-/diamantmailen kan oftest fikser er connection til CPH når du ikke finner billetter hele veien. K