Bestille tur til Nice i juni 2020

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av oggaman, 29. juli 2019.

1. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Skal dra fra Stavanger til Nice i juni neste år, men når jeg søker på billetter (poengreise) finner jeg bare avganger med 2 seter igjen. Vi er en familie på fire som skal reise sammen. Er det stor sannsynlighet for at det "åpner seg" bonusbilletter etterhvert eller vil det ikke fungere med bonuspoeng på dette strekket? Når vil det i så fall åpne seg flere seter? Kan kundeservice fikse dette for meg?

2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis det er billetter til neste års sommerferie og det er 2 ledige så booker du uansett de to. Du taper jo ingenting på å kansellere om du ikke får utnyttet bookingen.

Erfaringen er at det åpner seg billetter senere en 330 dager før, også. Hvor og når vet ikke jeg. Og hvordan tilgangen er til Nice på sommeren kjenner jeg heller ikke.

Har du status i EB er det lov å sende en forespørsel om åpning av seter til relevant diamant/gull mail. Men det er blandede erfaringer om seter faktisk blir åpnet og min gjetning er at du vil få svar at det er langt fram i tid og at du må vente å se.

3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Testet å booke 2 * 2?

4. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Bestilte to billetter nå, men får ikke til å bestille to til. Får bare håpe at det åpner seg 2 billetter til.

5. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg finner nå 2 seter i plus fra SVG til CPH og 2 seter i Go fra CPH til NCE. Men når jeg søker på en sammenhengende tur fra SVG til NCE finner jeg ingenting. Er dette pga plus og go er ulike klasser? Kan kundeservice sette sammen disse setene?

6. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,692
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bare booke samme klasse ja

Del denne siden