God morgen. Jeg er veldig sikker på at en tråd som den her finnes fra før, så bare å merge^^ Jeg leter etter billetter og f.eks. google flights, ita og andre tilbyr interessante forbindelser som kombinerer flere flyselskap. SAS hjemmesiden nekter å gi meg slike forbindelser, mens Widerøe viser meg forbindelsene. Er det noe ulemper å bestille på Widerøe i forhold til service, innsjekking etc.? Eller er det et godt alternative?
Jeg regner med du får de samme "ulempene" som når du bestiller gjennom en hviken som helst annen tredjepart som f.eks. Expedia.
Hvilke kombinasjoner snakker du om? Husk at Widerø for eksempel har samarbeid med både KLM og Norwegian, noe SAS naturlignok ikke har.
Jeg har litt småtrøbbel med gullfordelene mine når jeg bestiller gjennom Widerøe, setereservasjon fungerer ikke som det skal. Må i flere tilfeller etterregistrere bonuspoengene på SAS-flighter booket gjennom Widerøe.
Siden jeg ikke har gull, er det ikke noe problem. Jeg har oppdaget et annet problem... den gamle siden på Widerøe tillater ikke å velge billettklasse (Go, Pluss etc.). Så jeg sjekket den nye BETA versjonen og der kommer det bare opp KLM fly... Ikke bra for bokkingen...
@LN-MOW kan sikkert forklare mer, men Widerøe blir vel mer og mer distansert fra både SK og *A, noe som er forståelig. Var vel for eksempel i sin tid SAS som bestemte at en ikke kan booke kun widerøe på sas.no, så lenge det ikke er bonusbillett.
Hadde en liten chat med Widerøe... Du kan bare velge SAS GO light på Widerøe. Vill du ha noe annet, må Du til hjemmesiden til SAS - da er vi tilbake til problemstillingen, at de ikke tilbyr alt...
Jeg har ofte kjøpt innenlandsbillettene mine via Widerøe når jeg har flydd med SAS og da spesielt når jeg skal til og fra TRF. Nå kjøper jeg ungdomsbillett da jeg har mulighet til det og når jeg da skal ha TRF som startdestinasjon får jeg ikke kjøpt den billettklassen hos SAS (Les: Ungdomsbillett) og dermed bestilles den via Widerøe. Har aldri hat noe problem med det og jeg har hat muligheten til å få vanlig Go når jeg har reist SAS (flyr ofte TRF-BGO-TOS eller TRF-TRD-TOS)
Jeg opplever god service hos Widerøe, ikke minst døve-vennlig kundeservice. Jeg hadde fått en email om at avgangen til min flighten ble flyttet en time tidligere. Jeg gikk inn på chat, vips 5 min senere ble billetten endret til en senere avgang uten spørsmål eller ekstra betaling til tross for jeg hadde eco light billett.
Widerøe sin service er helt strålende, og hjelper deg med det du spør om! Edit: skjønte nå at du mente det var mulig for døve å få hjelp på chatten, ikke at du føler du snakker til døve ører