Det er definitivt litt glidning mellom frokoster og lunsjer når man har en dag på en flyplass .. Og utenfor er det noen som jobber og sliter .. glad det ikke er meg
Setter stor pris på at du deler betraktninger fra turen underveis. Som regel de beste rapportene å følge Onde tunger vil nok ha det til at han er på tur hele tiden
Får reisefeber! Satt å så på samme arbeidet (bare fra F-delen av loungen) i slutten av november i fjor. Da skulle vi 6 uker til Australia og det føltes som en hel evighet. Som vanlig var ferien over før vi visste ordet av det Har allerede sagt det, men gleder meg til fortsettelsen her, spesielt hva du tenker om C hos SA
Så langt alt vel ... bare tre timer til neste fly. Det er kjekt med selskap på en sånn tur og ting er litt annerledes enn på en egotripp. Nå er det snart tid for en tur innom Canada før vi tasser til gate ...
Canadisk lunsj Ferre folk her, men akustikken i Loungen gjør at det er et betydelig høyere lydnivå .. Mer behagelig hos Singapore
Dagens auksjon: Den som vippser meg det høyeste beløpet vinner denne premien ..de som vippser for lite får IKKE pengene tilbake Dersom jeg, mot formodning, ikke får premien med meg ut lav Loungen tilfaller beløpet meg ...
Det har vel flere her forsøkt tidligere uten videre hell... Foreslår heller vi starter en kronerulling for et bilde av deg sittende oppå?
Veldig hyggelig CC så langt og stolene er til forveksling lik SAS sine Business seter .. Tror dette kan bli en fin tur.. gleder meg til middag. Så langt i dag har vi spist 3-4 frokoster og 2-3 lunsjer med innlagte drikkepauser .. Hardt å være en flygende ... Er det rart vi ikke drikker mer?
Takk for observante og underfundige bemerkninger gjort på reisefot. Takk for at vi for være med på tur og hils tilbake til mor! God tur sørover Husk væskebalansen, det er tørr luft i fly...