Ser jeg rett at jeg det ikke er noen avganger fra Bergen til Oslo før kl 8 på 2.mai? Hvordan i all verden har SAS tenkt at vi skal komme oss på jobb? Normalt finnes jo 06:10, 07:00 og 07:25 for oss som må bort på feil side av vannskillet før fanden får sko på. Er alt forbedret bort ved introduksjon av "SAS SleepLong"?
Sånn går det når man bor i gokk og ikke klarer å planlegge... Du får sjekke DY, eventuelt så er det sikkert plass på nattoget... Edit: Ser ut som de første avgangene med DY også er utsolgt... NSB er ledig mandag kveld...
Som gutten i ortopediske sko sa: I stand corrected! Første gang siden desember 2015 jeg har opplevd noe lignende, så jeg ble litt overrasket. Men, det er aldri så galt at det ikke er godt for noe, for Club Carlson gir 5000 ekstra poeng for bookinger mandag natt
Den der har eg lurt litt på; mandag natt, er det natt til mandag eller natt til tirsdag? (Og i samme slengen; kvar går grensa mellom eit snøre og ein lang hyssing?)
Samme utfordring fra Stavanger tirsdag morgen, så da blir det siste fly inn mandag kveld og en (ufrivillig) natt på hotell.
Jeg fikk i hvert fall poeng for natt til tirsdag denne uken. Men jeg kan sikkert ta en for laget og høre om de i resepsjonen også vet forskjellen på et snøre og en hyssing når jeg sjekker inn?
I meldinga i appen står det "hver søndag og mandag natt", så eg lurte på om det var natt til søndag (lør-søn) og natt til mandag (søn-man) eller natt til mandag (søn-man) og natt til tirsdag (man-tir). Takk for oppklaring! (Eg var heime med lungebetennelse då dei delte ut vekedagane og underviste om vekenummer på barneskulen. Derfor likar eg best spesifikke datoar.)