Godtfolk - jeg bytter jobb og må derfor kvitte meg med noen feriedager. Tenkte derfor å reise en langtur i C 25-28 Oktober, 8-11 November, 15-18 November eller 22-25 November. Noen som har tips til kule reisemål hvor enn kan booke C billett en god pris? (stone cold currency, ikke poeng.)
Kan ikke noen av administratorene få merket tydeligere at Reisedeals ikke skal brukes til annet enn tilbud? Lei av disse e-postene.
Google flights er en god start! Skriv for eks. inn hvilken verdensdel du vil reise til og du får frem en haug med forslag. Du kan også filtrere på en rekke ting, blant annet selskaper og allianser Skjønner at folk kan misforstå overskriften så den kan med fordel merkes tydeligere som @samirunway foreslår
Problemet her er at mange, inkludert meg, har varsel på reisedeals, og då likar me ikkje å få spørsmål om kva reisedeals som finnes. Spørsmålet er kurrant det, berre i feil tråd
@samirunway - Denne ble muligens postet feil, men jeg foreslår at du endrer holdning. Det vil gjøre livet veldig mye enklere for deg
@Klokkesamler - takk for forslag! Min holdning i denne sammenheng er å oppfordre til bedre merking. Ellers blir det neppe første og siste gang vi alle får e-post når andre enn deg gjør det samme
Å få e-posten plager meg ikke så mye som sådan. Det som for meg er synd er at jeg hver gang jeg mottar slike varsel per e-post, blir jeg like oppstemt som om jeg plutselig skulle fått noe sprudlene i glasset. Skuffelsen kan sammenlignes med å oppdage at innholdet i glasset ikke er champagne, men urin med en klype nyco.
Nå syns jeg du er urimelig. Du som har vært så lenge på forumet burde vite bedre enn å poste det spørsmålet i den tråden.
Kanskje vi kan holde oss til tråden nå. Tap har vel hatt en del gode priser til USA? Anbefaler som flere skriver google fights/Ita Matrix og velge en verdensdel eller flyplass og tillate flyplasser på for eksempel 2000 Miles fra den valgte som alternativ. Det som irriterer meg litt er ofte at DY Premium kommer opp som business alternativ og det gir ofte falske forhåpninger når en ser prisen først. Men er jo bare velge vekk DY
@RoadKing - Jeg legger selvsagt ballen død, men jeg syntes det da ikke var en urimelig kommentar. Ting blir veldig mye enklere dersom man har en rundere holdning. En av de tingene som kanskje irriterer meg mest er "forumpolitiet" som skal arrestere feilposteringer. Èn ting er å gi beskjed slik at man kan lære av prosessen, en annen ting er å svare med en holdning man mest sannsynlig ikke ville holdt fremfor en annen. Slik - det var dagens oppgulp. Jeg satser på at jeg finner via google, men hadde håpet noen hadde tips om segmenter som til vanlig var priset lavere enn konkurrentene
@Klokkesamler . Hva med å bruke 5 min på å se igjennom Flyertalk tråden? Der finner du kanskje noe inspirasjon for litt mer målrettet søking