http://www.secretflying.com/2015/09...om-spain-to-saudi-arabia-for-only-109-return/ Fly to: Gizan: £105 Riyadh: £109 Dammam: £322 Gassim: £339 Ulempa er berre at Saudi er veldig strenge på visum-fronten, så det er nok mest aktuelt om du 1) er muslim eller 2) kjenner folk der.
Ikke sikker på om jeg hadde turt å ta en error fare til Saudi-Arabia ass... Plutselig blir du arrestert for svindel og dømt til pisking og 700 år i fengsel...
Men de som tør, kan jo sikkert få en del miles på sin nylig opprettede og statusmatchede Alitalia-konto...
Største frykten er nok nedgradering til Y på returen. Trenger nok minst biz for å komme seg hjem etter 1000 piskeslag....
Hva pochcher skal man nå til Saudi Arabia etter. Kan jo ikke få seg en øl på flyet dit engang! Nei! Stanna hemma!
Hadde bestilt på flekken sjølv om eg hadde trudd eg fekk visum, altså. Trur Saudi-Arabia er eit altfor spennande land til å utan vidare avfeie. Det minst usannsynlege trikset er vel transittvisum, men skjønner ikkje heilt om/korleis ein skal få det til å passe inn med t-r-billett. Kanskje booke ny tur til nytt land vidare frå Riyadh?
Var i Aqaba i Jordan en gang. Det var bare snaut to mil til grensen til Saudia- Arabia, og det strømmet til med folk fra det brutale kongeriket som skulle ha en helg på Hilton. Der kunne de drikke alkohol og leve livet. Skal man som ikke-mulism få visum til Saudia- Arabia tror jeg man er avhengig av å ha noen forretningsforbindelser i landet. Er det i det hele tatt mulig å få turistvisum?
Hiv og hoi, tror faktisk at Kabel Statantein er oversatt til Arabiq. Ja man trenger visum dit, fløy for lenge siden på ID, fra MCT-RUH-FRA. Med tanke på IRR, reiser man ikke via RUH frivillig. IKEA er billigere, og trygt-