Blæh onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-MOW, 10. juni 2015.

  1. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Dagen åpnet med nyheten om at aircon-enheten hjemme har avlidd. Med 30-35 grader på stokken er ikke det gode nyheter. Ny enhet kan heller ikke leveres før neste uke. Vurderer derfor noen ekstra dager i Norge, men da blir det vel sofaen når jeg kommer hjem .....

    Var akkurat sol og fint her i Mosjøen, men nå regner det igjen.... Avreise til Værnes i kveld for overnatting og fakirflight. Ingen hotellrom å finne i Oslo.
     
    Cecilie liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Onsdag allerede ja. Fullt kjør på jobb, skulle gjerne hatt12 t til rådghet hver dag nå for jobb. Løpetur i regnet i dag tidlig fikk iallfall liv i skrotten.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Lille-Lørdag ja!
    Men en travel en. Dagen på jobb booket opp med en haug møter og gjøremål, og i ettermiddag er det avslutning med klassen til junior før en del planlegging til helgens arrangement tar resten av kvelden.
    Godt å tenke på at når man kommer over helgen, nærmer det seg sommer og ting roer seg litt ned. Skal bli deilig det.

    God onsdag ønskes!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Har hatt bättre onsdagar, kan det please bli torsdag?
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    God lunsj fra Sola. Her har en avkommet med på såkalt jobbskygging. Det setter krav til fantasien slik at dagen blir meningsfull. Derfor lite tataturgrafsing i dag. Forrmiddagen tilbrakt med oppfølging av leveranser.
    Straks etter lunsj skal vi tenne bål og funksjons teste brannslukkings apparater, det tenker jeg blir artig. Får bare se til at bålet ikke blir så stort at brannfolka hos Avinor kommer hit for å rappe slukkearbeidet ;)
    Ha en fin fin dag :)
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Møkkavær i Trondheim. Bor på byens beste hotel...snart ut i gatene på et kundearrangement. Ha en bra onsdag!
     
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    En grå og trist dag i trønderhovedstaden i dag. Dagen går med på å legge siste hånd på muntlig eksamen til i morgen. Oppgaven "Suverenitetsprinsippet – et hinder for effektivitet i folkeretten" kan gå å ta seg en bolle.
    Ha en flott dag alle sammen :)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Riga! Solen skinner ute, og jeg sitter inne. Har også klart å søle på både skjorte og bukse, så jeg ser ikke ut. Og folket her var ikke så godt forberedt som jeg håpet til Windows 10 workshop som jeg håpet, men vi kommer vel gjennom etterhvert. Grumph. Får bare håpe at middagen i kveld er god og jeg ikke havner for langt utpå galeien i kveld...
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Blæh onsdag fra JFK...

    "Akkurat" landet med Cathay sin red-eye fra Vancouver. Hadde i utgangspunktet gruet meg til en kort natt. Hele flighten er bare 5:10, men når de attpåtil klarte å annonsere at de heldigvis hadde fått en rask rute og landet 45 minutter før tiden (!!!) så ble det en innmari dårlig start på dagen. 4 timer søvn er lite. 3 timer er plutselig dritlite. Så da sitter jeg på Starbucks og klør meg i ræva, mens kaldsvetten sildrer og det banker i hodet.

    Det skulle vært forbudt å lande før tiden med nattfly. Helt forbudt. Straff kunne vært 2 uker tvangsforing med opptak av OL i synkronsvømming og utelukkende makrell i tomat i kjøleskapet.

    MAKAN!!
     
    Cecilie liker dette
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Poor Fnate,
    Du kom fra vest mot øst.
    Samtidig var det sikkert andre som fløy BA F i andre retningen, og fikk nyte service og drikke en time ekstra....
     
    Fnate and tommy777 like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Fnate er ikke vant til ett flyselskap som lander på rute, let alone early ;)

    God morgen fra Chicago. Sommeren er definitivt her med sol fra skyfri himmel og 27 grader kl 0800. Skal tro om man ikke tar med Mac'en på verandaen og jobber litt der før det blir for varmt?

    Ha en flott onsdag
     
    Cecilie liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Solkysten! Her må det tildekking av ymse solbrente kroppsdeler til for å kunne sitte ute og lese bok. Jada, dum som jeg er, etter en måned med intens eksamenslesing, så er det ferie for meg først når jeg kan sette meg ned med en bok og lese for moro skyld.

    Ingen andre planer for uka og det er egentlig veldig greit. Tilbake til Bodø en gang uti neste uke (når jeg får bestilt billett) :p
     

Del denne siden