Blacklane - sjåførservice

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fnate, 03. mai 2014.

  1. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Har brukt Blacklane i Budapest og London, og det var helt suverent. Spesielt i Budapest.
     
  2. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Min erfaring fra CDG til Radisson Blu ved Disneyland var også meget bra! Etter €10 rabatt, kom det på ca €75, noe som var helt kurant når man unngår ALT stress, og blir kjørt helt til døra! :)
    La inn bookingen/forespørselen en liten stund før vi gikk på flyet i Oslo, og når jeg skrudde mobilen på igjen i Paris, kom bekreftelsen på at han var på vei, samt den som sa at han var ankommet.
    Vi raste igjennom tollen, og der sto han lett synlig med plakat! :) Veldig hyggelig fyr! Pratet ikke om han ikke ble snakket til først. Veldig greit.
    Hadde bestilt "vanlig" business class, men fikk en strøken Mercedes "business van" med masse plass! Vann og sukkertøy ble også tilbudt.. :)
     
    Edvard liker dette
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Har brukt Blacklane en del ganger i Europa denne sommeren. Godt fornøyd, selv om detaljene ligger hos erfaring og personlighet til sjåføren.

    Bra løsning at de venter én time ved flyplassankomst og justerer iht. flight.
    Fastpris er bra i områder med mye trafikk eller på langtur.

    Det har vore noen bommerter på navnskilt.

    Jeg pleier å skrive ett ord i stedet for mitt navn, fordi når du kommer ut gjennom customs på en stor flyplass og ser 40+ sjåfører og hotell ventende er det enklere å screene etter noe kort og kjent.

    To ganger skrev de mitt fulle navn i stedet for ordet – det er ikke bra.
    Ellers supre biler og renhold. Appen viser ikke ETA som Uber og Google Maps.

    https://www.blacklane.com/en/

    Oversikt over betjente byer: blacklane.com/cities

    Se også:
    https://insideflyer.no/forums/uber-din-egen-privatsjåfør-til-samme-pris-som-taxi
     
    Last edited: 05. aug 2020
    Baldrick, paron, holmen and 2 others like this.
  4. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    697
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    Noen som har en discount code til Blacklane, tenker å bruke de i New York, men som poengjegere flest liker eg gode rabatter :rolleyes:
     

Del denne siden