Blanding av reisende med bonuspoeng og cash.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fredrik81, 19. des 2015.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Planen er å reise til USA i sommer 4stk. Slik det ser ut så blir det to med poeng i biz, og to på pluss med cash.
    Hvis jeg ikke får oppgradere de to siste med poeng fra pluss til biz, hvor vanskelig pleier SAS å være når det gjelder å bytte sitteplasser til en familie, mellom klasser. Jeg står selvfølgelig som en av biz reisende siden det er jeg som har CT billetten opptjent i mitt navn, men vil helst at min samboer tar min plass om hun ikke får oppgradering. Er det lurest å henvende seg i Loungen, gate eller vente til jeg kommer om bord i flyet. Er det noen med erfaring med noe lignende.
     
  2. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis jeg forstår deg rett: Du vil bytte bort din plass i Biz med samboers i Pluss... ?
    Det kan du bare sifra ombord. Har det gjort det flere ganger. Hvis det noen ledige i Biz så flytter de henne frem "for free" - men det er noen år siden det har skjedd ...siden de nå stort sett alltid har full Biz pga. alle oppgraderingsmulighetene.

    I tilegg må du selvsagt gjøre oppmerksom underveis på at dere er 4 med 2 Biz plasser og 2 Plus plasser og med poeng å brenne på oppgradering..... (si fra på forhånd, sifra i checkin, sifra i lougen og sifra ved gate....) - tipper det skal gå greit med en oppgradering da hvis du har SAS Status.
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Får gull status i god tid før vi reiser. Holder mer en nok om jeg kan bytte plass med samboer, "happy wife, happy life".
     
    Trety, nemi, Travellingalf and 2 others like this.

Del denne siden