Bonusbillett - finner ikke

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Clarence, 19. aug 2021.

  1. Clarence

    Clarence Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Sorry, grønnskolling her.
    Prøver å finne en bonusbillett til Miami neste år. Egentlig juli- ja, litt naiv. Med SAS.
    Men for Miami finner jeg ikke en reise fra mai og utover. Heller ikke på poeng +penger.
    Ser jeg feil sted? Er i kalenderen deres.
    Beklager amatørsprm
     
  2. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,770
    Bonuspoeng:
    183
    Miami er sesongrute, flys kun i perioden oktober-april.
     
    Onico liker dette
  3. Clarence

    Clarence Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Takker så mye for svar og forklaring. Jeg finner billetter Oslo til New York. Men da må jeg selv bestille resten av ruten med United? Eller kan man bestille den av sas, og få en «fullstendig» reise med sas?
     
  4. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du ønsker å fly for poeng og deler av eller hele ruten er med star alliance (ie, et partnerselskap) må du ringe inn så vidt jeg vet, ja.

    Det er ikke sikkert juli ligger ute enda hos alle selskap, og du skriver ikke hvilken klasse du ser etter, men jeg ser det ligger OSL-FRA-IAD-MIA med Lufthansa og United 28. juni, i økonomi. Det vil nok dukke opp mange flere billetter utover høsten for juli
     
  5. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,165
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan reise på bonuspoeng med kun SAS, det er billigere. https://www.sas.no/eurobonus/poeng/fly-med-poeng/poengtabell/
    6
    0.000 poeng i økonomiklasse, 80.000 i plus, og 120.000 i business til New York, eller en av de andre destinasjonene SAS flyr. Ulempen med disse bilettene er at du da KUN kommer deg til New York, San Fransisco, Los Angeles, Chicago eller Miami (i sesong).
    Eller så kan du fly med andre flyselskap i Star Alliance, det koster litt mer poeng. https://www.sas.no/eurobonus/poeng/fly-med-poeng/star-alliance-poengtabell/
    70.000 i øko, 130.000 i business eller 175.000 på første klasse. Fordelen med disse er da at du kan fly til alle destinasjoner som Star Alliance flyr til. Du trenger faktisk ikke sette bena i et eneste SAS-fly (Hvis du reiser fra Oslo, da).
     
    RoadKing liker dette
  6. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Ren SAS flight med poeng er T/R Go 60 000.
    SAS Plus 80 000.
    SAS Business 100 000.
    Til alle steder i verden som SAS flyr.
    Har du Masterkort Fly Premium og tjent over 100,000 poeng siste år koster det...
    Ren SAS flight med poeng er T/R Go 60 000.
    SAS Business 60 000.
    ----------
    Connect med separat United Eco billett i New York eller Washington er som regel billigst. (1500-2500kr t/r).
    Du kan også bestille United billetter separat med SAS for 25,000poeng T/R i United Øko.
    For tiden må du ringe inn for å bestille united biletter.
     
    Onico and Maggie like this.

Del denne siden