Kære venner, Så har vi åbnet op for tilmeldingen til vores julekalender med en masse flotte præmier: http://bonusfeber.no/bonusfebers-julekalender/
Ah, supert! Men hva med dette Hvor sendes det fra i så fall? Toll og mva på en koffert til 4.000,- kan jo bli litt ekstra julepenger det...
Det løser sig. Vi sender lokalt i NO/SE/DK. Men et forbehold, hvis en vinder nu befinder sig i Timbuktu
Skjønte ikke helt denne her jeg. Registrerte meg i går. Så når jeg åpner dagens luke står det at jeg må legge inn epostadresse for å være med i trekningen... Legger den inn, og så får jeg en ny prompt om at jeg har fått en link pr epost som jeg må klikke på for å bekrefte. Samme som første gangs registrering på kalenderen... Er det noe jeg misforstår? Eller må jeg registrere meg hver dag?
Den generelle tilmelding sørger for at vi sender en reminder hver dag for at minde dig om at åbne dagens låge. Men det kræver at man rent faktisk åbner den og skriver sin email dagligt for at deltage i de enkelte lodtrækninger. Vi kunne godt vælge at lade være med at sende bekræftelsesmail dagligt, men har valgt denne løsning da man også kan deltage uden at være tilmeldt til den daglige reminder. Vi vil sikre at alle de emailadresser som tilmeldes har bekræftet tilmeldingen (double opt-in). Desuden har vi været nødt til at forholde os til de begrænsninger der er i softwaren vi bruger. Der findes andre løsninger, som fungerer anderledes, men omkostninger til disse løsninger var ekstremt meget højere.
Vi er begrænset af den funktionalitet, som findes i softwaren og derfor er det måden at gøre det på. Vi vil desuden sikre at alle, som tilmelder sig hver dag har givet tilsagn om at deltage og modtage emails fra os. Derfor kræver det "double opt-in". Gør vi ikke det kan vi få store problemer mht. spam-filtre m.v. Der findes anden software vi kunne have valgt, mens så var der andre issues. Konceptet bag julekalenderen er netop at skabe daglig trafik/aktivitet og at man skal åbne dagens låge for at deltage. Det kræver naturligvis en eller anden form for daglig registering.
Tungvint? De fleste kalendere krever at man daglig registrerer både fornavn, etternavn og epost, i tillegg til å måtte svare korrekt på et spørsmål. Vår kalender må da være den mest lettvinte i verden?
Den + filter i Gmail så er det lett å se hvem som eventuelt gir bort adressen din. Uten at jeg har gjort noe spesielt så er det årevis siden jeg har fått noe spam-mail
Takk for svar @Flemming Poulsen . Da er jeg med. Det er jo ikke helt optimalt at man må registrere seg og få tilsendt en link man må klikke på og godkjenne hver dag. Men mye heller det enn å ikke ha julekalender. Fet premie første dag!
Ettersom jeg allerede har Club Carlson status avsto jeg fra å melde meg på dagens luke, slik at dere andre har større mulighet for å vinne. Derfor vil jeg sette stor pris på om ingen av dere melder dere på den luken som inneholder Rimowakoffert. Mange takk
Mener du den oppskrytte plastic-fantastic eller alu-tastic kofferten som blir bulket for et godt ord? Stod og så på baggasjebåndet i Frankfurt på lørdag og den ene rimmeren etter den andre dukket opp. Og makan til bulkete kofferter har jeg aldri sett. Er jo bare et statussymbol denne blikkboksen vel?