Bonusfeber Julekalender

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Flemming Poulsen, 26. nov 2014.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,208
    Bonuspoeng:
    113
    pgaa, milehigh, Darkcho and 14 others like this.
  2. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Yay, en reiserelatert julekalender verdt å følge :D

Flemming Poulsen, LN-FHU and tommy777 like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    941
    Bonuspoeng:
    113
    Glimrende tiltak. Ser frem til desember :):):)

Flemming Poulsen liker dette
  4. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    Ah, supert! Men hva med dette
    Hvor sendes det fra i så fall? Toll og mva på en koffert til 4.000,- kan jo bli litt ekstra julepenger det...

5. Herlov

Herlov BA Gold, Eurobonus Gold InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    3,497
    Bonuspoeng:
    113
    Hurra! Glimrende tiltak. ;)

6. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Dette var kult! :-D

Xxx.

7. Flemming Poulsen

Likes mottatt:
    1,208
    Bonuspoeng:
    113
    Det løser sig. Vi sender lokalt i NO/SE/DK. Men et forbehold, hvis en vinder nu befinder sig i Timbuktu ;)

Kjakan and Hypern like this.
  8. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    Skal sørge for å holde meg hjemme i Norge når dere sender meg både koffert og gullkort min vei... :D

KristianSk liker dette
  9. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Minner om at første luke i kalenderen nå kan åpnes! :)

10. Darkcho

Darkcho Senior Medlem

Likes mottatt:
    822
    Bonuspoeng:
    113
    Påmeldt i første luke! Fin fin kalender, meget god premie :)

11. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,283
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønte ikke helt denne her jeg. Registrerte meg i går. Så når jeg åpner dagens luke står det at jeg må legge inn epostadresse for å være med i trekningen... Legger den inn, og så får jeg en ny prompt om at jeg har fått en link pr epost som jeg må klikke på for å bekrefte. Samme som første gangs registrering på kalenderen...

Er det noe jeg misforstår? Eller må jeg registrere meg hver dag?

12. hifiman

hifiman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    43
    Her må det være noe galt, reigstrere e-post hverdag , tungvint...

13. Flemming Poulsen

Likes mottatt:
    1,208
    Bonuspoeng:
    113
    Den generelle tilmelding sørger for at vi sender en reminder hver dag for at minde dig om at åbne dagens låge. Men det kræver at man rent faktisk åbner den og skriver sin email dagligt for at deltage i de enkelte lodtrækninger.

Vi kunne godt vælge at lade være med at sende bekræftelsesmail dagligt, men har valgt denne løsning da man også kan deltage uden at være tilmeldt til den daglige reminder. Vi vil sikre at alle de emailadresser som tilmeldes har bekræftet tilmeldingen (double opt-in).

Desuden har vi været nødt til at forholde os til de begrænsninger der er i softwaren vi bruger. Der findes andre løsninger, som fungerer anderledes, men omkostninger til disse løsninger var ekstremt meget højere.

Islending and Fnate like this.
  14. Flemming Poulsen

Likes mottatt:
    1,208
    Bonuspoeng:
    113
    Vi er begrænset af den funktionalitet, som findes i softwaren og derfor er det måden at gøre det på. Vi vil desuden sikre at alle, som tilmelder sig hver dag har givet tilsagn om at deltage og modtage emails fra os. Derfor kræver det "double opt-in". Gør vi ikke det kan vi få store problemer mht. spam-filtre m.v.

Der findes anden software vi kunne have valgt, mens så var der andre issues.

Konceptet bag julekalenderen er netop at skabe daglig trafik/aktivitet og at man skal åbne dagens låge for at deltage. Det kræver naturligvis en eller anden form for daglig registering.

15. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Tungvint? De fleste kalendere krever at man daglig registrerer både fornavn, etternavn og epost, i tillegg til å måtte svare korrekt på et spørsmål. Vår kalender må da være den mest lettvinte i verden?

16. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Det er den absolutt ikke, da man må logge inn på eposten sin når man ikke egentlig har lyst til det. Vi har epost med ørtogførti innloggingsbarrierer og mas. De enkleste er de som vil ha navn, epost og man trykker REGISTRER på.

Liker endog ærligheten i nettstedsadressen og toppteksten på julekalenderen : "PROMOTION CALENDAR" :D Det skal dere iallefall ha, ingen andre sier det så rett ut *humre humre* :p

17. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Har du ikke privat epost...?

18. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Mjo, men det er et nightmare of spam og dritt der inne jeg knapt gidder å se i. Derfor bruker jeg aldri den til registrering av konkurranser, da det er slik at hvis man vinner så ser jeg det (i motsetning til at det druknes i spam og reklame :p )

19. Henshaw

Henshaw ID Traveller (ish)

Likes mottatt:
    165
    Bonuspoeng:
    43
    Den + filter i Gmail så er det lett å se hvem som eventuelt gir bort adressen din.
    Uten at jeg har gjort noe spesielt så er det årevis siden jeg har fått noe spam-mail

20. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    UngEnergi, NorgesEnergi, linkedin, linkedin, twitter, twitter, twitter, populært i nettverket ditt twitter populært i nettverket ditt du er logget på firefox fra din facebookkonto kjenner du martin? kjenner du lise? forslag fra twitter. forslag fra linkedin. userneeds userneeds userneeds norsk gallupp fra 2005 som aldri slutter å sende meg mail, youtube forslag etter at du så, youtube ny video fra subscribed channel, SPAR SPAR SPAR JULEKALENDER, Oljefri.no planlegg jula, norwegian petroleum society julefrokost i harstad, heinemann heinemann gratulerer med dagen ET CETERA. Jeg gidder bare ikke melde meg av alt maset, og det hoper seg opp som hybelkaniner.

milehigh and Bartaka like this.

Del denne siden