Bonushjelp: 4 flights og 40 TP på BA!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Scanflyer, 07. jan 2016.

  1. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Hei!
    Etter en rundtur med QR i biz mangler jeg 40 TP og 4 flighter på BA-metall for å karre meg opp til BA Silver, som jeg har skjønt ut i fra @Fnate sin bonusguide er den store tingen.

    Greia er at jeg sliter veldig med BA sin bookingside. Det er jo umulig, i hvertfall for meg, å gjøre flere søk på en gang. Det virker også vanskelig å finne ut av hvilke klasser som kan kombineres (BA har jo et hav av billettklasser) og ikke minst hvilke ruter intra-europeiske ruter som gir mer TP.

    Er det noen som er litt mer kyndige på BA-søk enn meg som kunne hjulpet meg litt på vei? En tur til Manchester en gang i løpet av våren hadde ikke vært å forakte, da gjerne i kombinasjon med en Liverpoolkamp (YNWA!). Ellers er jeg selvfølgelig åpen for å ta det som en ren MR-run også. Alle helger etter februar, inkludert torsdager/mandager er fine reisedager for meg.
     
  2. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Du må ha en t/r i "economy flexible" (booking class Y, B, H. Gir 20 TP hver vei.

    - eller -

    En vei i biz (club world)

    Edit: Ser at du mangler 4 legs på BA metall. Da må du følge tabellen over. 4 turer i "economy low" er nok.

    image.jpeg
     
    Last edited: 07. jan 2016

Del denne siden