Bonustur til Asia i First

Tråd i 'Reisebrev' startet av haakonks, 19. juni 2016.

  1. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Grand Hyatt Bali

    Status: Hyatt Gold Passport Diamond
    Rom booket: Grand Twin
    Oppgradert: Ja, til Club Executive Suite Twin

    Skrev også en kort oppsummering av Grand Hyatt Bali i Hyatt-tråden på dette forumet. Hotellet er kjempefint, og ligger nesten på sydspissen av Bali. Det tar ca. 20 minutter med bil fra flyplassen. Booket ikke noe transport fra hotellet, da dette her veldig overpriset her. Når man ankommer flyplassen blir man også møtt av et hav "sjåfører" og taxi-selskaper som skal skaffe deg en "billig deal". Det koster dog en to til tre ganger mer en hva det burde gjøre. På Bali fungerer Uber utmerket, og betalt rundt 50 kroner for turen til hotellet med en UberX.

    IMG_0736.jpg
    Grand Hyatt har en utendørs resepsjon, og dette er utsikten man møtes med når man kommer ankommer hotellet. Siden jeg er Diamond så ble jeg tilbudt å gjøre sjekk-inn i Grand Club, så ble kjapt eskortert ned til klubben.

    IMG_0723.jpg
    Klubben er også utendørs, og det serveres her full frokost på morgenen, og på kvelden fra 5 til 7 serveres det også snacks og småretter, det er også fri bar... ;) Grand Club området på dette hotellet har også et eget svømmebasseng med mange færre folk en på resten av basengene.

    IMG_0712.jpg
    Hadde opprinnelig booket et standard Twin Bed rom, men på ankomst ble jeg oppgradert til en Club Executive Suite Twin som er en suite på over 140 kvadratmeter, det er imponerende, da jeg ikke brukte en "DSU" (Diamond Suite Upgrade) på dette oppholdet.

    IMG_0714.jpg
    Rommet hadde det eget lounge-område, spisebord, arbeidsplass, stort soverom, og to bad. Det var også en stor balkong både med solseng og sitteplasser. Med godvilje kunne man også se sjøen fra rommet...

    IMG_0716.jpg
    Ett av to båd. Både med et stort badekar, dobbel vask og dobbel dusj (!!). Som nevnt hadde suiten også et mindre bad.

    IMG_0726.jpg
    Hotellet har også egen strand, og man kunne selvsagt bestille drinks fra stranden. Fin sandstrand, det var godt over 30 grader i vannet...

    Det eneste problemet her var at jeg kun skulle være her i tre netter. Er veldig fornøyd med Grand Hyatt Bali, definitivt et sted jeg kan tenke meg å komme tilbake til. Sammenlignet med Singapore og Kuala Lumpur er også klima mer behagelig her. Det føles ikke like varmt, og du har ofte en frisk bris.

    Tilbake til flyplassen brukte jeg også en Uber, da det som nevnt tidligere bare kostet en brøkdel av hva hotellet skulle ha. Det er også behagelig å bare sette seg inn i bilen og slippe diskusjonen om hva det skal koste og også betalingen, alt blir fikset i appen.
     
    jayeff, geddi, Jørgen and 7 others like this.
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Rute: DPS-KUL
    Flight: Malasia Airlines - MH 714 (Boeing 737-800)
    Klasse: Business
    Sete: 2A

    Denne delen av turen var som nevnt ikke en del av billetten fra SAS. Brukte her 20.000 Avios som var ca. det jeg tjente på å fly OSL-SAN i fjord høst under BA sitt "gi bort" salg på Club World. Malaysia Airlines er også en ny carrier for meg.

    IMG_0739.jpg
    Lounge-fasilitetene på Bali (DPS). Malaysia Airlines bruker "Premiere Lounge" for Business-pasasjerer. Dette er også en Priority Pass lounge. Det var også to andre lounger på DPS, men jeg hadde ikke tilgang til noen av de.

    IMG_0740.jpg
    Egentlig en ganske god lounge. Godt med mat, både asiatiske og vestlige retter. De hadde også en varmrett du kunne bestille i baren. Rikelig utvalg av både mineralvann, brus og et par forskjellige viner og øl. Sjekket ikke om de hadde noe sterkere saker, da det hadde blitt nok av dette de andre dagene på Bali... :p

    IMG_0742.jpg Kom oss i luften etter en times forsinkelse. Det var grunnet en sen maskin inn fra Kuala Lumpur. Business-produktet i Malasia Airlines sine 737-maskiner er som "Domestic First" i USA. 2+2 i bredden. Eneste forskjellen er at disse setene har benstøtte, noe i alle fall United ikke har på Domestic First i USA. Norwegian sine Premium-seter er vel kanskje da en god sammenlikning.

    IMG_0743.jpg
    Maten var så som så. Av alle flyreisene var kanskje dette det mest skuffende. Forretten smakte ikke noe, hovedretten var lunken. Desserten var helt ok. De hadde dog en helt ok Champagne ombord, men husker ikke hva den heter nå. Vi fikk ikke lov til å beholde de utdelte menyene... o_O
     
  3. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Grand Hyatt Kuala Lumpur

    Status: Hyatt Gold Passport Diamond
    Rom booket: Grand Twin
    Oppgradert: Ja, Club Twin Towers View Twin

    Har også skrevet en kjapp post med mine erfaringer her i Hyatt-tråden. Grand Hyatt Kuala Lumpur ligger sentralt rett ved KLCC. Ankom Kuala Lumpur fra Bali i rushtiden, så med taxi/Uber hadde vi bare endt opp med å sitte timesvis i kø. Det er heldigvis et "flytog" i Kuala Lumpur, "KLIA Express" går direkte til sentralstasjonen. Derfra tok vi t-bane til KLCC.

    Har bodd på Grand Hyatt Kuala Lumpur flere ganger. Det er god service, store rom og har man klubtilgang så er det en veldig god Grand Club her. Innsjekkingsprosessen ble gjort i klubben, og de kunne informere om at jeg var oppgradert til et litt større rom med utsikt over "Twin Towers".

    IMG_0747.jpg
    Utsikten fra rommet som var i 32. etasje. Hotellet har lobby i 40. etasje. Som Diamond-medlem hos Hyatt kan man velge mellom frokost i Grand Club, eller frokost i hotellets restaurant (THIRTY8) som ligger i 38. etasje.

    IMG_0750.jpg
    IMG_0754.jpg
    Store vinduer, og helt grei størelse på rommene. Badet har stor dusj og badekar. Det er også elektrokomatiske vinduer ut til resten av rommet...
     
    Kjakan, jayeff, watchaddicted and 5 others like this.
  4. MountainDew

    MountainDew Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Spennende rapport :)
     
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Rute: KUL-BKK
    Flight: Thai Airways - TG 418 (Boeing 777-300)
    Klasse: Royal Silk
    Sete: 14J

    Da var det på tide å starte turen hjemmover... Sjekk-inn gikk veldig kjapt, og tuslet gjennom tollen og bort til Thai sin lounge i KUL. flyplassen her har forresten samme system som i Singapore. Sikkerhetskontrollen er ved gate. Thai sin lounge i KUL har pleid å være ganske bra, med flere valgmuligheter. I dag var det dessverre ikke så veldig mye å skryte av...

    IMG_0760.jpg
    Som sagt så var det et ganske tynt utvalg denne gangen. Det er også en Singapore Airlines lounge her, men hadde ikke tid til å sjekke den ut denne gangen. Tidligere har Thai sin lounge vært et lite hakk bedre faktisk... Satset heller på å gå til gate litt tidlig å heller boarde flyet med en gang de begynte og heller ta et par glass Champagne før avgang... ;)

    IMG_0762.jpg
    Thai sine 777-300 (ikke ER) har egentlig en ganske liten Business-seksjon. Kun 34 seter i en 2+3+2 konfigurasjon. Det var et par ledige seter foran under denne flyvningen, og stinn brakke bak med over 300 passasjerer i Economy. Fikk meg i alle fall et par glass med Champagne før vi kom avgårde. Thai serverte Veuve Clicquot på denne flyvningen.

    IMG_0764.jpg
    Menyer ble etterhvert delt ut. Jeg valgte "Braised Chicken" på denne flyvningen. Vi kom oss avgårde i retning Bangkok en halvtimes tid etter rutetid, da det var mye trafikk på bakken i KUL.

    IMG_0765.jpg
    Maten på denne flyvningen. Forretten og hovedretten var veldig gode. Kunne styre meg litt for desserten, men helt ok. Thai sin Business-middag var definitivt flere hakk over Malaysia Airlines sin middag som vi fikk på DPS-KUL. Fløy inn litt av forsinkelsen, men landet ca. 20 minutter forsinket i Bangkok, var også ganske heftig turbulens på innflygningen.
     
  6. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Bangkok - Royal First Lounge & Royal Orchid Spa

    Å ha en billett i First med Thai ut av BKK har sine fordeler... Jeg rett i underkant av 3 timer på bakken i Bangkok for min flight videre til London. Jeg vurderte om jeg skulle tatt meg litt bedre tid, men det var bare to flights mellom KUL og BKK denne søndagen, og jeg synes 10 timer var litt i meste laget.

    IMG_0766.jpg
    Når man ankommer med Thai og skal videre i First blir man møtt ved gate, og kjørt med en golf-bil til sikkerhetskontrollen. For min del var dette ganske bortkastet, da det var ca. 20 meter å gå, men må man så må man! Du blir også eskortert igjennom sikkerhetskontrollen, og videre til Thai sin First-lounge.

    IMG_0767.jpg
    Når man kommer til hvilken som helst First-lounge er alltid første prioritet å få seg et glass Champagne. Thai har drikkemenyene sine på en iPad, så det er lett å navigere rundt for å finne hva du skulle ønsket å bestille. Hvis man har intensjoner om å bruke Spa (noe man bør gjøre) så anbefaler jeg også at dere bestiller dette ganske kjapt etter man har kommet inn i loungen. Thai sin First-lounge har også flere "private oppholdsrom" tilgjengelige, noe som er kjekt hvis man er flere som reiser sammen. Det er også hvilerom hvis man har en veldig lang layover og ønsker å sove litt.

    IMG_0769.jpg
    Fikk booket meg en 60 minutters Thai massasje. Denne er tilgjengelig med eller uten olje, og du må fly i First. Hvis man for eksempel flyr til Oslo, og bare Business er tilbudet litt redusert, men man kan få 30 minutters nakke og skulder, eller ben-massasje. Etter massasjen er ferdig så er det dusj-fasiliteter i massasjerommet. Ellers tilbyr Thai også både sauna og "steam rooms" som kan være verdt å prøve hvis man har tid og liker det.
    Når man er ferdig med massasjen blir man eskortert tilbake til First-lounge.

    IMG_0770.jpg
    En del av Thai sin First lounge er også en restaurant hvor man kan sette seg ned og bestille "A la Carte", de har også en liten buffet. Jeg hadde en time igjen til avgang mot London etter at jeg var ferdig med massasje og dusj, droppet derfor ekstra mat. Thai hadde ikke noe transport til flyet, men en liten spasertur er helt ok når man har en 12 timer flytur foran seg!

    Overall så har Thai et meget bra produkt på bakken i Bangkok for Førsteklasse-pasasjerer!
     
    Kjakan, jayeff, watchaddicted and 9 others like this.
  7. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Fin rapport. :)

    Sidenote; dere må ikke la dere bli kjørt av buggy på flyplass. Bil på tarmac (og ved tight connection) er ok, men sitte bakpå buggy for vanlig friske folk ser helt mongo ut.

    Det må da være forfriskende å strekke på beina når du skal sitte resten av dagen.
     
    Kjakan, tommy777 and haakonks like this.
  8. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,824
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Tror du er i solid mindretall her med akkurat den påstanden der, jeg er i allefall helt uenig ;) Buggy er endel av First-opplevelsen. Ferdig snakket :)
     
  9. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Piiip – Piiip, kos dere! :)

    [​IMG]

    Jeg tar heller en tur på Universal Studios eller Disneyland.
     
    tommy777 liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Støttes!
     
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113

    Hear, hear!
     
    haakonks and RoadKing like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    LOVE it!
     
  13. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Rute: BKK-LHR
    Flight: Thai Airways - TG 910 (Airbus A380-800)
    Klasse: Royal First
    Sete: 1A

    Da har vi kommet til siste First-segment på denne turen. Det er i skrivende stund relativt lett å finne seg en tur i First på en av Thai sine A380-flyvninger til London (LHR) eller Paris (CDG). LHR er mitt førstevalg her, da CDG er en av flyplassene jeg liker minst, og lounge-situasjonen der er håpløs. Uansett... Det første som slår deg når du kommer ned i gate-området i BKK er hvor mange folk som skal med i en A380. Denne flyvningen var neste full. Det var ett sete ledig i First, ingen i Business og et par i Economy.

    IMG_0772.jpg
    Thai har en større First-kabin en mange andre selskaper. På A380 er kabinen demmes foran i 2. etasje. Det er tre rader med 1+2+1 konfigurasjon, så 12 seter totalt. Jeg var i sete 1A på denne flyvningen. Veldig god lagringsplass rundt setene.

    IMG_0774.jpg
    God plass forover også. På Thai sitt sete foldes ikke bordet ned, "hyllen" som er rett under skjermen er bordet. Unders i baggen ligger settet med overmadrass, laken og dyne som de bruker når du ber de om å konvertere setet ditt til seng. Pysj og slipperser blir selvsagt også delt ut før take-off.

    IMG_0800.jpg
    Her er menyen for middagsserveringen. Jeg hadde bestilt hummer (Thai har en liknende tjeneste ala SQ sin "Book-the-Cook". Det betyr ikke at dere ikke kan få hovedretter fra menyen i tillegg. Det er bare å spørre. Det er også verdt å merke seg at Thai (i likhet med andre asiatiske og amerikanske selskaper) har en ganske kip frokost. Er man sulten kan man også be de om en av hovedrettene til frokost. Alternativt kjøre en vanlig hovedrett til middag og ta den du har spesialbestilt til frokost.

    IMG_0781.jpg
    Dette var nok ikke det første glasset med Champagne på denne flyvningen. Thai serverer i øyeblikket Dom Pérignon Vintage 2006 i First. I tillegg har de to røde og to hvite viner. Til sammenlikning har Lufthansa fire forskjellige vinder av hver type. I tillegg til Champagne ble det servert diverse snacks. Helt ok.

    IMG_0782.jpg
    Neste rett var så vidt jeg kunne se på menyen uannonsert...
    Mistenker kanskje at den egentlig skulle være servert som en "Amuse-bouche". Den var uansett god!

    IMG_0784.jpg
    Neste var kaviar. Her synes jeg nok at Lufthansa har en mer elegant måte å servere på. Thai tilbyr i likhet med Lufthansa også vodka til kaviaren, men det velger jeg å stå over. Jeg har sans for kaviar, og synes at det er trist at flere flyselskaper har sluttet å servere dette i First.

    IMG_0785.jpg
    Neste på menyen var Foie Gras. Den var veldig smakfull. Jeg valgte å fortsette litt med Champagne, men i retrospekt burde jeg byttet til en annen vin her. Etter denne retten var det en liten mint-sorbet som en hvilerett.

    IMG_0787.jpg
    Til hovedrett hadde jeg som nevnt tidligere bestilt "Lobster Thermidor". Det var veldig bra. Jeg gikk her også over til en hvitvin.

    Etter hovedretten valgte jeg å droppe ost og andre desserter for å heller få meg noen timer søvn. Vi hadde avgang fra Bangkok rundt klokken 1 på natten, så var ganske trøtt.

    IMG_0789.jpg
    Fikk skiftet til pysj. Stort og romslig bad for First-pasasjerene hos Thai. Det er ikke noe dusj her, for å få det må man nok fly med ett av sandkasse-selskapene.

    IMG_0791.jpg
    Når jeg var tilbake så hadde de gjort klart setet mitt til en seng. Jeg sluknet ganske fort og sov vel en rundt 7 timer. Veldig behagelig sete, men det er noe du tar som en selvfølge i First. Jeg hadde bedt crewet om å vekke meg rundt to timer før landing i London for frokost.

    IMG_0794.jpg
    Frokost! Her kunne man i likhet med SAS valgte flere ting fra en meny. Jeg begynte med litt frukt og yoghurt. du fikk også diverse brød, dessverre ikke noe grovt brød, men det hadde jeg heller ikke ventet meg. Sett med mine øyne så skuffer mange flyselskaper når det gjelder frokost.

    IMG_0795.jpg
    Omeletten til Thai var god. Avsluttet frokosten med det samt en espresso og en kopp kaffe. Vi landet i London sånn omtrent på rutetid. var kanskje et par minutter før tiden. Flytiden fra Bangkok til London var da på rundt 12 timer. Veldig fornøyd med flyturen over.

    Så, hvordan sammenligner jeg Thai versus Lufthansa... "Hard-product" på Thai var veldig bra, vil vel si ganske likt Lufthansa sitt, Lufthansa sitt er nok litt mer stilrent, men sover og sitter godt i begge setene. Jeg er også veldig fornøyd med A380. Definitivt den mest komfortable flymaskinen jeg har føyd med. På "soft-produkt" er Lufthansa i mine øyne et hakk bedre enn Thai.
     
  14. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hyggelig rapport!

    Er det fortsatt Rimowa-kit hos Thai?
     
    haakonks liker dette
  15. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er det.
    Har både Lufthansa og Thai sine kit, så kan sikkert poste bilder av begge med innhold hvis det er interessant... :)
     
    Petter B-C liker dette
  16. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Neida, har et par av LH sine fra før, var bare nysgjerrig på om Thai fortsatt opererte med disse :)

    Takk for svar!
     
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Lounge Review - London Heathrow, Terminal 2

    Det er som mange her vet veldig bra med lounger på terminal 2 i London. Som Star Gold har du tilgang til fem forskjellige lounger (hvis du regner Lufthansa Business og Senator som to). I tillegg så er det en liten First-del på Singapore Airlines sin lounge og en litt større First-del på United sin lounge.

    Man har dessverre ikke tilgang til First-delen av en Lounge hvis ikke man har et utgående billett i First fra London. Det er dog ikke alle Lounge-dragene som vet dette, og hvis du er litt bestemt og påståelig så kan det godt hende at du kommer deg inn... Det fungerte i alle fall bra på United Global First lounge... ;)
    Her er det verdt å merke seg at Lufthansa på FRA og MUC er et unntak. Der kommer du inn i First-lounge selv om du kun har en videre billett i Business. Nå slipper heller ikke Lufthansa inn andre Star First-pasasjerer inn i demmes lounger...

    Hadde bare tre timer i London, så hoppet over Singapore Airlines og Air Canada sin lounger, og besøkte begge til United og Lufthansa sin Senator lounge.

    United Club & United Global First lounge

    London er kanskje en av United sine beste lounger, uten tvil. Jeg mener også at det er en av de bedre på Heathrow (Singapore Airlines har bedre mat, men United sin lounge er større, bedre designet og har en sikkelig bra bar). Det er som nevnt i Hong Kong-posten en sterk kontrast til hva de har å tilby i USA...

    IMG_0797.jpg
    Fra restauranten i Global First Lounge. Var ikke så veldig lenge her inne, og orket ikke noe mat etter flyturen over fra Bangkok uansett. Var ganske stille i denne loungen.

    IMG_0798.jpg
    Dusj-fasilitene hos United er veldig bra. Trengte ikke å vente på noe rom. Fasilitetene her er større og bedre enn de i Hong Kong. Uansett, har man tid så er det alltid bra med en dusj etter en long-haul flyvning.

    IMG_0799.jpg
    Var også innom den vanlige klubben for Star Gold og Business. Der var det en egen 4. juli seksjon! Var som nevnt tidligere ikke noe særlig sulten, men fikk med meg en cookie som proviant for turen tilbake til selve terminalen, er jo tross alt en 10 minutters gange... ;)

    IMG_0802.jpg
    På vei til heisen ned i tunellen mellom satellitten og terminalen så fikk jeg tatt et bilde av Airbus A380-maskinen som jeg kom med fra Bangkok. Her parkert ved siden av en av Singapore Airlines sine maskiner.

    Lufthansa Senator Lounge

    Var bare her litt over en halvtimes tid før bording på SAS-flyet til Oslo. De siste gangene jeg har vært her var det ganske fult, men det virket som at morgenrushet nå var borte, og var egentlig ganske stille.

    IMG_0804.jpg
    IMG_0805.jpg
    Frokostservering hos Lufthansa. Jeg fikk med meg litt frukt og et glass med musserende vin før det var på tide å finne SAS flyet som skulle ta meg siste turen hjem til Oslo.
     
  18. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Rute: LHR-OSL
    Flight: SAS - SK 804 (Boeing 737-800)
    Klasse: SAS Plus
    Sete: 2F

    Da var det på høy tid å komme ned på jorden igjen! ;) Flyet var opprinnelig satt opp med en 737-600, men dette ble endret et par dager for avgang til en 737-800. SAS sin app er ganske bra sammenlignet med andre flyselskap, så fulgte med på setekartet, og fikk endret plasseringen min litt et par ganger. Du kan faktisk bytte sete i appen helt frem til innsjekk stenger, selv om du har blitt sjekket inn av andre flyselskaper.

    IMG_0809.jpg
    Fikk en hel treseter på for selv. Det var kanskje halvfull pluss-kabin på denne SAS-maskinen. Nesten helt fult bakover i Go. Dette var rett etter Norwegian hadde masse tull med kansellerte maskiner, så forundrer meg hvis det var derfor SAS plutselig satt inn en 800-maskin på denne avgangen.

    IMG_0810.jpg
    Lunsjen hos SAS. I motsetning til enkelte andre her så er jeg ganske glad i laks. En veldig god lunsj, tok også muffins til dessert. Man kan si mye om SAS sin mat i Plus, men jeg synes dette var mer smakfult enn av jeg fikk av Lufthansa i Business fra Oslo til München i begynnelsen av denne rapporten.

    IMG_0066.jpg
    Litt drikke måtte selvsagt til! Måtte trappe litt ned med musserende vin som sagt... Veldig hyggelig SAS-crew, følte nesten at man ble pushet på påfyll av musserende vin... :D

    Landet 10 minutter før rutetid i Oslo. Jeg var uthvilt, og har hatt en veldig bra tur!
     
  19. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    takk for super rapport :) jobber med å få til (nesten) samme rute til høsten....
     
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som om dette var en flott tur. Takk for fin rapport:)
     

Del denne siden