Om S-Q har gjort i buksa her er ukjent, men det finnes nå mulighet til å booke C-seter på A359 fly. Dette er den nyeste 1+2+1 konfigurasjonen. Det finnes godt med tilgjengelighet på SIN-KUL, kun 1 time, men det er da en mulighet til å teste og samtidig komme seg til et interessant land. Jeg mistenker at dette er en feil og det er kun denne ruten som har muligheten for å booke business. Har sjekket en rekke ruter, og selv ikke indonesiaruta med F tilgjengelighet har business-seter på 359... "Alle" har vel sett bilder av disse, men en gjentakelse skader ikke.. (Halvparten av forumet har vel snart flydd disse for penger også men..)
Hællemåne (som jeg aldri pleier å si) for noen seter. Kanskje de to døgnene i Singapore i mai ikke blir i Singapore..
Det er virkelig ikke lange turen dette altså... Frister alltid med en konfigurasjon i denne klassen, men 30 minutter flytid? Får vel ikke champis i lufta engang her?
Jeg fløy denne strekningen med SQ i C i 2011, og da mener jeg det ikke var alkoholservering. Fikk kaffe, vann og en baguette tror jeg.
Det stemmer. Kan hende du kan få det om du ber om det (har ikke prøv) - men det definitivt ikke "standard".