Booking.com vs hotels.com

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av mariusberg89, 04. des 2024.

1. mariusberg89

mariusberg89 Senior Medlem

Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    bryr meg ikke veldig om de trumf poengene. Men jeg vil ha bedre service enn hva jeg opplevde i jul som var elending med de kontra booking.

2. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir vanskeligere og vanskeligere å finne den beste prisen på hotell.
    Jeg driver og sammenligner priser for en sydentur og en lang liste har blitt til 4-5 aktuelle hoteller.

Jeg vil helst bruke Hotels.com, men ikke for enhver pris.
    Jeg bruker derfor Trivago som sammenligningstjeneste.

Vær obs på:
    • Trivago viser IKKE priser fra Booking.com (de hevder å sammenligne priser fra hundrevis av sider...)
    • Trivago viser ikke hotellnettsidens priser i alle tilfeller (kun de som betaler for det, vil jeg tro...) Det kan ofte være vanskelig å finne nettsiden, for de store OTA'ene kjøper opp de første treffene på Google.
    • Hotels.com sine "VIP Access Gold"-medlemspriser er ofte langt høyere enn om du booker direkte med hotellet.
    • Trivago eies av Expedia Inc (=Hotels.com) og mange av treffene på Trivago ender opp på nettsider med hotellsøk som drives av Hotels.com.

Sjekk derfor både Trivago (Hotels.com), Booking.com og hotellets egen nettside før du bestiller.

Dette er sikkert gammelt nytt for mange, men jeg mener dette var mer oversiktlig før.

3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,864
    Bonuspoeng:
    183
    Litt på siden, men Agoda er ofte betydelig billigere på hotell i Asia.

Preference, paron, themichael and 2 others like this.

Del denne siden