For de som har lyst til å prøve betalt First finnes det nå en "rimelig" mulighet fra OSL og BGO til flere destinasjoner i USA, blant annet SFO, med British Airways/American. Priser starter på ca. 22 000 NOK og er tilgjengelig store deler av desember/januar, muligens andre tidspunkt også. https://www.google.no/flights/?f=0#search;f=OSL;t=SFO;d=2016-12-26;r=2017-01-03;sc=f
Imponerende. Skal 99% sannsynlig til SAN i mai. Hadde det kommet et knalltilbud da så hadde jeg kommet til å telle på knappene hva angår min trofasthet.
Skal en runde til SFO i desember og har bestilt suite, og hotellet lovet å komme med tilbakemelding når de hadde lokalisert madrassen min, men har ikke hørt noe. Satser på SAS i biz begge veier via CPH. Såvidt jeg husker er det en stk langdistansemaskin, en A 340 som ikke får nytt interiør og den vil jeg helst unngå. Det er vel noen her som vet hvilket luftfartøy det er??????
Siste gikk inn for oppgradering i sommer. Så da er det vel bare en bastard som er backupp , som ikke er lik de andre.
Takk for det. LN-RKP stemmer. Googlet den og den skal hovedsakelig brukes på kveldsavgang fra CPH til EWR. Leste en test av biz for ikke så lenge siden og der fikk den ganske god omtale, men jeg er veldig komfortabel med de andre oppgraderte.
He, he, var EC Gold i mange år, så jeg fikk med meg Concorde rommet og First noen runder og. Gode minner
Hei Ja, det var mulig å booke (kom til steget der eg skulle legge inn kredittkortinfo). Ser likevel no at prisane har auka til ca 30000 NOK på datoane eg sjekka
Sølv hos BA = Gull hos SAS. Du får f.eks ta med deg folk i loungen og ta med ekstra bagasje. 50% mer avios. Free seating når du bestiller(ikke på de billigste billetten). Tar du deg F turen så drar du inn på en liten tur i Europa i biz. Så lettere en SAS Gull.
Jeg vet. Jeg prøvde å være morsom, men konstaterer nok en gang at humoren min er tapt på alle andre enn meg selv!
Er vel bedre å være statsløs enn sølvkortjager i F.. maken til rask som fyller F seter nå for tiden..