bruk av EuroBonus poeng for oppgradering på United Airlines

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kct, 17. jan 2020.

  1. kct

    kct Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg skal reise med United Airlines på 4 forskjellige strekninger i sommer i USA. Jeg vil gjerne bruk mine EuroBonus poeng for oppgradering. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette? Jeg kontaktet mileageplus customer service, men de sa de ikke kunne hjelpe meg.... Kan jeg som EuroBonus Gull medlem ta med bagasje gratis?
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,462
    Bonuspoeng:
    350
    Det er kun de dyre billettklassene som kan oppgraderes med EB poeng og da koster det uansett det hvite ut av øya, så anbefaler deg å glemme det....

    Som gold kan du ha med ekstra bagasje unntatt på de aller billigste billettene. Dette finner du ut alt om når du logger deg inn på bookingen din hos United
     
  3. andm

    andm Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis du ser på skjermen ved utgangen at ventelisten på oppgradering er kort, kan du jo ydmykt spørre om ikke det er ledig i business for en *A-gull. Jeg har kun prøvd én gang, og det gikk. Det var riktignok den eneste United-reisen jeg har vært på hvor det ikke var et lass av mileageplus-medlemmer som ventet på gratisoppgradering (som er en stor greie i medlemsprogrammet deres).
     
    trygveat liker dette

Del denne siden