8 juli reiser vi fra Oslo til Japan. vi skal være der i nesten 3,5 uker. OSL - BKK - NRT (Thaibiz) Hadde håpet på first, men bedre og være sikret business billetter. Planen ser nå sånn ut: 9.7 -> 11.7 Tokyo 11.7 -> 18.7 Okinawa 18.7 -> 3.8 Tokyo ( Leie campingbil og kjøre rundt med telt) Andre høydepunkt: - Gå Mount Fuji - Sumo Kamp i Nagoya - Go-kart i Tokyo Tokyo blir vår første natt på bryllupsreise så forsøker finne noe uten om det vaneligge! Har aldri vært noe fann av super luksus ( Ikke ofte hørt av medlemmer her inne tror jeg) elsker de litt mindre hotellene med masse små overraskelser! Helst ikke love hotells, men alt annet er av interesse. Her sliter jeg veldig har aldri satt mine føtter i Japan så vanskelig og vite hva jeg skal se etter.. Noen som har tips? Tar samtidig i mot tips om hva som helst i Japan! Kort versjon: Jeg skal til Tokyo på bryllupsreise. Forsøker finne et hotell utenom det vanlige.
Har ingen forståelse av at man ikke er fan av luksus, men for et Tokyo-hotell litt utenom det vanlige kan jeg anbefale (innpust) Hotel Ryumeikan Ochanomizu Honten. Lite hotell, store rom, japansk feel. Ikke masse ansatte som bukker og skraper, zen vibe og kule, japanske bad med badebalje (se under). Billig er det ikke men burde være innafor på bryllupsreise. .
Her fant jeg noe HELT nytt også! Hotellet er enda ikke åpnet, men ser sabla spennende ut: https://www.booking.com/hotel/jp/onsen-ryokan-yuen-shinjuku.no.html