God grytidlig onsdags morgen fra flybussen 3.56. Hvorfor utsette seg for dette? Jo, fordi at i dag blir det First for første gang. Men, først noen transportetapper. Ha en flott onsdag på øverste klasse.
Uff! Skylder på dårlig forbindelse på bussen. En moderator kan gjerne slette de to andre trådene så kan dette være mastertråd for dagen
God morgen frå flybussen i det Sunnfjordske. Her ligg det ikkje like eleverte belønningar i potten som hos trådstarter. Men tre flygingar blir det likevel: Først FDE-OSL-SVG og seinare SVG-BGO. Ha ein fin dag til lands, vannns og i lufta!
Gratulerer til Casper Ruud! Klar for semifinale i US Open Gratulerer til min bedre halvdel som kansellerte vår NYC tur som ødela muligheten til både semifinale og evt finale på tribunen for undertegnende. Det kommer alltid en ny mulighet fikk jeg høre i går, vurderer legge inn kontaktannonse Ha en fin onsdag alle IF-ere
God morgen fra hovedstaden! Overraskende våken på morgenkvisten, det går nok over. Møtedag i dag. Ingen flytur på et par uker for min del. Men en del hotell de neste ukene. God onsdag til folket!
SAS kansellerte i går SK255, ni-flyet fra Oslo til Bergen for endte gang, så da ble det en litt tidligere morgen en planlagt. Hvorfor står det overhode i tidtabellen. Så bestemte meg heller for å kjøre ned tidsmarginen. 15 min fra parkering på P11, via cappuccino og litt frokost, toalett og på plass som nr 4 ombord er kanskje ikke det jeg skal satse på hver gang, men OSL og SAS ordnet det fint i dag.
Morn fra toget! Dagen starter med frokostseminar, så jeg får en rolig start. Hjemme venter atter en vegg på å bli ferdigmalt… neste gang kjøper jeg en mye mindre og/eller vedlikeholdsfri bolig! Ha en flott dag dere!
God morgen, Finværet holder seg enn så lenge, men det er blitt kaldere, spesielt tidlig på morgenen. Var vel 5-6 grader når jeg satte meg i bilen litt over kl.0600. Det var ingen møter på jobb i går, og det for jeg/vi svi for i dag, fullpakka hele dagen og flere møter som krasjer med hverandre. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Fjordheim
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Skulle egentlig planlagt gjøremål i Toronto for helgen men min mors 70-årsdag kom i veien for YYZ med SAS A350. Får forsøke igjen til våren =) Ha en flott lillelørdag! T-50 Vietnam T-64 Brasil (F1)
God morgen fra Oslobyen. Sosionommøte på morgenen. Etter at et familiemedlem har endt på sykehus ( det går bra). Godt det er en kjent verden. First høres bra ut. Selv fikk jeg noen svar på mine married segments som jeg egentlig ikke skjønte. Men det får vi ta senere. Nyt dagen folkens.
God morgen fra Lysaker! På plass 0630 i dag for at jeg med god samvittighet (hva er det egentlig?) kan svippe ned til Jarlsberg Flyplass 1430 i dag. Det ser ut som om dette blir siste dag med noenlunde fint vær og ledig tid, da må jeg benytte sjansen til å få meg noen flere fallskjermhopp uten noen personer hengende foran. T-0 Flere flyturer med DHC-6 LN-JMP T-105 OSL-WAW-TLV
Nuvel, de er vel solgt med plan om å lease tilbake, så vidt jeg forstår. Med andre ord vil det aktuelle flyet fortsatt fly for SK. Forøvrig er leveransen av to stk A350 utsatt til 2024. Kilde: https://www.ch-aviation.com/portal/news/107496-sas-defers-remaining-a350-deliveries-to-2024
Jeg var ikke klar over at Singapore har egen mini-lounge på LHR for oss fornuftige som reiser med First. Personlig oppfølging på en helt annen måte enn tidligere. Her er gjestene asiater som ser styrtrike ut - og meg da Begynner å få sansen for livet på første klasse! Skroget ble spylt her.
God formiddag. Byriani til frokost og 2 kopper COE kaffe. Kan bli god steam utover dagen til utviklings- og analyseoppgaver. Er håpet i alle fall! Gleder meg til mat og drikke på fredag på Sumo. Debatten mellom Spetalen og Aasland var epic i går på NRK. I går inntok jeg middag på Borggården restaurant. Til slutt OK mat. Elendig service. Sendte ut plomme av hjort. Tørrstekt og trasig kjøtt. Grønnsakene og garnityr som fulgte med var ikke en restaurant verdig. De spurte om jeg ville ha indrefillet av okse i stedet. Jeg takket ja til forsøket. Jeg spurte om det var samme garnity. Nei ikke helt. Jeg gav det en sjanse. Ble en middelmådig opplevelse men ikke noe å anbefale andre å prøve. Kom i prat med en annen ensom ulv i restauranten på nabobordet. Var hyggelig.
Jeeses, tømmer tralla i loungen allerede! Dette er vel gode nyheter? Altså jeg regner da med at målet er billigere leaseavtaler.