Har tenkt å ta med familien til et varmt sted når ting roer seg på jobb. Det bør være badetemperatur som vil si 20 grader. Finner vi det i California i månedskiftet nov-des? Forslag til hvor en bør bo med barn? Bra basseng er et must for jentene. Strand er også kos. Har status hos Accor, Hyatt og Hilton.
Var der i den perioden i fjor (21/11-2/12) Var nydelig og varmt de to første dagene, 28-30 grader, men etter det falt tempen betraktelig og lå på 18-20 etter det. Blir lite bassengkos av sånt, men klart, været får man ikke kontrollert...
Ta en tur inn i landet. Borrego Springs (og Palm Springs) bør ha varme. Ute ved kysten vil det være litt unormalt med varme på denne tiden av året. Dette er en favoritt av meg http://www.thepalmsatindianhead.com/
Alle småstedene fra LA til San Diego er gull, de ligger som perler på rad. Newport Beach, San Clemente, Carlsbad (bodd på Hilton her flere ganger), Oceanside, Cardiff, +++ Alle stedene har sin sjarm, glam for du i Newport, surfesjel og god stemning i San Clemente..NB. her må du spise ut på piren en kveld. Folk smiler og er hyggelige over alt. God tur
Ikke å forglemme Encinitas Men som sagt, det skal litt flaks til å få varme kvelder ute på kysten i desember.
Hei @Christian, Jeg har besøkt California ved flere anledninger. Det er Stillehavet som slår inn sør for Los Angeles, og dette vannet kan tidvis være veldig kaldt. Det er bare å google "Navy Seal Selection", så ser du hvor kaldt det er i vannet. Jeg er veldig glad i Carlsbad, men du må nok basere deg på basseng-bading.
Takk for gode tips. Noen som vet hvor Californiere reiser for å få litt ekstra varme om vinteren? Alternativer til Hawaii?
Palm Springs Lake Havasu Cabo San Lucas De mer eventyrlystne tar også til Baja California (Mexico) på fri hånd (fordel å kunne spansk, og ikke sikkert leiebilfirmaet vil gi deg lov)