Casey Neistat har vært på tur igjen, denne gangen i nye EK F. Som alltid fra Mr. Neistat en spektakulær video og et tilsynelatende svært godt (og estetisk pent) produkt. Det uforståelige er hvordan Emirates fremdeles har 2-3-2 i business bak... Snurr film!
Med ham som fokus, skal det ikke mye til for at det rundt bir estetisk pent. Hva i all verden er det han har på? Kondomdressen til en skøyteløper? Det er vel sånn de finansierer suitene foran Seriøst, det henger nok sammen, med 2-3-2 i biz, framstår F som enda mer egenartet og luksus, tror du ikke?
Det var tydelig smart å lage en bra vlog forrige gang han fløy Emirates og ble oppgradert til F Suite, for denne turen her er sponset av Emirates såvidt jeg har fått med meg Folk kan like eller mislike Casey, men det er vanskelig å komme utenom at han lager utrolig fete vlogs, som ramler ut på nettet imponerende ofte.
Et problem er vel at business og first blir stadig likere når det gjelder hard product ihvertfall, så jeg skjønner faktisk tanken om 2-3-2 i business og en så fjong første klasse! Når det er sagt, styrer jeg unna 2-3-2 i biz
En genistrek av Emirates å sponse Casey. Verdien av eksponeringen han gir dem er verdt mye mer enn billettprisen. Kanskje det var vlogging man skulle begynt med....
Interessante observasjoner rundt hvordan store brands i større grad driver marketing gjennom personligheter som Casey https://medium.com/twelveam/emirate...th-reactive-influencer-marketing-b17e24135400